Kri$$ Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Hei, lurer på om det går an å kode om hjernen slik at jeg får coming/leaving home på e46? Ikke vet jeg om den har den funksjonen, men hadde vært greit å vite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 E39 har denne funksjonen om du trekker i fjernlys bryteren når tenningen er av. Men du tenkte vel på via fjernkontroll, og det vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Hei, lurer på om det går an å kode om hjernen slik at jeg får coming/leaving home på e46? Ikke vet jeg om den har den funksjonen, men hadde vært greit å vite? jeg tror du har den funksjonen. stopp bilen og dra til deg blinklys spaken, så skal lysa slå seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 du tenker på at når du låse opp bilen så kommer lysan på? og samme når du låse biln så står lysan på? mulig dette kan kodes inne på ckm via programeringsmaskin. kordan modell er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 BMW har en funksjon som gjør at man kan sette på lys som lyser i ca. 40 sekunder for å lyse opp f.eks. ytterdøren til huset. Derav "follow me home light". Funksjonen står omtalt i brukermanualen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kri$$ Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Ok, fant noe om temaet i brukermanualen, man bruker nøkkelen til å programmere det inn. Får se hva jeg får til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå