StianA Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Hei Er på utskikk etter en ny høytrykkspyler siden foma høytryllspyleren min tok fyr her om dagen :\ trenger da en ny en, men finnes jo haugevis av de i forskjellige merker, da lurer jeg på hvem bimmers folket anbefaler? prisklassen jeg er ute etter er fra 500 og oppover, skal brukes kun til bilvask så trenger ikke industri spyler får man en grei en til mitt bruk for rundt 1000 lapp er jo det bare et pluss Takker på forhand for svar
Haug530D Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Jeg kjøpte en Kercher 100bar på Elkjøp i fjor, tror det var sånn tilbud til 399,- el noe, fungerer helt greitt, er jo masse billige sånne og tror de fleste fungerer greitt, Europris, Jernia, Mekk, Elkjøp osv..... Er jo som du sier at du ikke er ute etter noe industri greier, trenger jo ikke å blåse lakken av bilen heller da
StianA Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Jeg kjøpte en Kercher 100bar på Elkjøp i fjor, tror det var sånn tilbud til 399,- el noe, fungerer helt greitt, er jo masse billige sånne og tror de fleste fungerer greitt, Europris, Jernia, Mekk, Elkjøp osv.....Er jo som du sier at du ikke er ute etter noe industri greier, trenger jo ikke å blåse lakken av bilen heller da denne du har da? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.e ... EO7cks9Q5D sykt billig akuratt i dag da 200 kr
Haug530D Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Jeg kjøpte en Kercher 100bar på Elkjøp i fjor, tror det var sånn tilbud til 399,- el noe, fungerer helt greitt, er jo masse billige sånne og tror de fleste fungerer greitt, Europris, Jernia, Mekk, Elkjøp osv.....Er jo som du sier at du ikke er ute etter noe industri greier, trenger jo ikke å blåse lakken av bilen heller da denne du har da? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.e ... EO7cks9Q5D sykt billig akuratt i dag da 200 kr Er ikke akkurat lik nei, men er sikkert grei den der og.
Bmw101 Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 ^^ lol, hvordan skal han kjøpe en til deg hvis det var dagstilbud:) fikk lyst på en sånn selv.. 200 var ikke gærn pris
Haug530D Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 ^^ lol, hvordan skal han kjøpe en til deg hvis det var dagstilbud:) fikk lyst på en sånn selv.. 200 var ikke gærn pris Blir 300,- med frakt, men uansett billig, dumt at man ikke kan bruke Collect at store med alle ting
Marius2002 Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Selger litt høytrykksspylere på jobb, da jeg jobber i en byggevareforretning. Da anbefales noen av de kjente merkene som Nilfisk Alto eller Kärcher. Som er de to ledende merkene på markedet. 110 - 120 bar holder lenge til bare bilvask!
Haug530D Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Selger litt høytrykksspylere på jobb, da jeg jobber i en byggevareforretning. Da anbefales noen av de kjente merkene som Nilfisk Alto eller Kärcher. Som er de to ledende merkene på markedet. 110 - 120 bar holder lenge til bare bilvask! 110bar holder til å spyle hageheller rene for skitt å grønske også, funker på terasse også, men man bør være litt forsiktig da Skal man ha kraftigere saker er det Steamere som gjelder, men da bør ,man holde denne unna bilen, hehe
StianA Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Kjøp en til meg å da den koster 500 nå var for seint ute :\ er denne her grei da? http://www.deal.no/produkt.cfm?id=10604 ... koo_106041 så den for 500 i en reklame brosjyre her om dagen ;9
Markn Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Kjøp Kärcher. Jobber også på en byggevareforretning. Og de fleste som handler der er rimelige fornøyde med sitt kjøp
D.Toft Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 jeg har denne, helt grei, http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.e ... EgYWpYUqQw
Nytern Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Handla meg en Nilfiskspyler i dag. Kan godt komme med tilbakemelding når jeg har testa den i morra.. Skal "yte" 120bar. 540l pr min vannmengde. Ser jo bra ut, spent på å teste den.
Nytern Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Handla den på Maxbo, de hadde kampanje på den. 1590,-! Ifølge betjeningen kostet den opprinnelig litt over 2000,-. Den har liksom det jeg trenger. Bra trykk, hjul og skikkelig håndtak så en får den med seg uten mye styr + 6m slange Kommer med rapport i morra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå