Gå til innhold

Min E46 320 M-tech Cab

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Det ligger et sett 19" RS GT på Finn til røverkjøpprisen 27000,- :lol: Da får du 275/30-19 på bakakselen. I en drømmeverden hadde det jo sett ganske bra ut...

Ja, det hadde sett ganske bra ut i den virkelige verden og ;) Men det blir nok ikke med det første. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg får så lyst på cab når jeg ser denne bilen her.. =P~ Skal du ha de sommerhjula du har nå eller blir det noe nytt? Si ifra viss du skal selge :)

Jeg har det laveste settet til H&R som senker 50/30

Jeg tror vi har samme senkesett. Ifølge koed så senker det 35/10 på coupé og compact, men 55/35 på sedan og cab :) Da skjønner jeg hvorfor du tar nedi..

Nå er vel disse fjærene 35/10

åssen får du dette til å bli 100 prosent da? :-P hehe... mangler jo 55% her... kan de være i nostalgi som du bare glemte å skrive opp? :-D

Det er vel snakk millimeter her. 35mm foran og 10mm bak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto å studerte bilen din litt på bowling 1 idag! Må si det er en utrolig fet bil du har :D Ren og pen var den også :wink:

Takk for det :) Bra du ikke så den idag for den ekke mye ren nå :lol: Er ikke akkurat dum din heller ;)

Frode D: Jeg tenker å beholde disse sommerhjula frem til jeg eventuelt får råd til Nye BBS RS GT, men tror ikke det blir i år. Aner heller ikke hva jeg kan ta for disse dersom de skal selges heller. Noen ideer? Ja den er ubrukbar lav med vinterhjul og senkesettet på. Tror vinterhjulene må ta noe av skylden og siden det er lavere innpress. Bilen vil da ikke klare å klatre like mye på fartskuler osv da hjulene kommer utennom. Så er det samtidig for mye gummi med 16" slik at det fjærer for mye når det er hindringer i veien, noe som fører til at det laveste punktet på bilen fort blir enda lavere. . Med sommerhjulene var den ganske brukbar å kjøre med senkesettet :) Er desverre ganske mange fartskuler her i Trondheim så er usikker på om senkesettet kommer på til våren igjen. Har lyst å montere det, men har noen store kuler rett oppe her jeg bor som må passeres hver gang jeg skal ut å kjøre. Får se om ikke jeg flytter til en plass med mindre veihindringer :lol:

Ellers har jeg litt planer for bilen kommende sesong :) Tenkte å bytte ut høyttalerne foran i bilen med focal sitt slimfit sett, og montere 4-kanalers forsterker fra blaupunkt sin plug & play serie. Så har jeg funnet en 10" basskasse som er laget for å passe i det originale skiposehullet slik at jeg kan få god lyd i bilen uten å miste noe plass. originalt vil det også se ut :) Men først skal jeg ha insp 1 med bytte av veivhusventilasjon, bremseveske og kjøleveske, samt nye sommerdekk foran og bak så må komme meg over den nødvendige utgiftskneika før jeg kan koste på goodies :)

Jeg tror du kan felle ned taket på alle E46 med nøkkelen i låsen. Du får teste og gi tilbakemelding :) Tror dette også skal fungere på E36 med helautomatisk tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Står M3 så er sikkert litt feil innpress da :/ Så var de et hakk for små :P

Neida, blir bare bøllete stuk med M3 innpress :twisted:

Skal gå på Coupe mener jeg.. Jeg har jo 1" bredere felg foran med lavere inpress enn org M3. Har jo blitt valset buene mine, men dem er jo ikke ihjelvalsa. Mulig du må brette inn kanten bak isåfall.

Og 18" gjør at du kommer nærmere bakken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Står M3 så er sikkert litt feil innpress da :/ Så var de et hakk for små :P

Neida, blir bare bøllete stuk med M3 innpress :twisted:

Skal gå på Coupe mener jeg.. Jeg har jo 1" bredere felg foran med lavere inpress enn org M3. Har jo blitt valset buene mine, men dem er jo ikke ihjelvalsa. Mulig du må brette inn kanten bak isåfall.

Og 18" gjør at du kommer nærmere bakken ;)

Okey :) Jeg er faktisk mest gira på 19" Nettopp pga. jeg skal få løftet bilen litt. Da kan jeg trolig kjøre med H&R fjærene mine smertefritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...