Gå til innhold

Min E46 320 M-tech Cab

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var også ute med navigasjonsenheten, men fant fort ut at dette ikke var nødvendig:

bv733h70vff2udkql77r.jpg

Det som mangler nå er å koble til strømkabelen fremme i bilen og koble signalkabelen til boksen baki. Jeg er ikke helt sikker på hvor de skal kobles inn så jeg vil komme med en oppdatering når jeg har dette klart :)

Hvordan fikk du ut luftdysene over spilleren? Har prøvd dette selv for å montere mobilholder, men selv om jeg fulgte en dårlig bruksanvisning klart jeg ikke å få den ut. Hadde ikke gått bra å røske hardere enn jeg gjorde så må være noe annet lurt jeg overså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løsnet bare de to skruene så røsket jeg. Måtte ta i hardere enn jeg ønsket for å få de løs. Akkurat når du er sikker på at alt skal knekke så tar du i litt hardere så løsner de.

Carl Haakon: tenker jeg lar de to bakvinduene stå litt på gløtt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løsnet bare de to skruene så røsket jeg. Måtte ta i hardere enn jeg ønsket for å få de løs. Akkurat når du er sikker på at alt skal knekke så tar du i litt hardere så løsner de.

Carl Haakon: tenker jeg lar de to bakvinduene stå litt på gløtt da ;)

Skummelt! :shock:

Takk for info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Når jeg nå sitter og ser på snøen utenfor og gradestokken som viser -7, er jeg glad for at bilen står trygt inne i garasje for vinteren :) Bilen ble vinterlagret for snart 3 helger siden etter en nøye utvendig vask :) Gleder meg allerede til å ta den ut igjen til våren :) Da blir det opplakkering av front, ny frontrute, nye sommerdekk (kanskje hjul?:)) og

montering at senkesettet igjen :) Håper også på penger til overs, slik at jeg kan ta en aldri så liten stereoanlegg oppgradering :)

5esvmpizdu2rby9sp8eu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nye 19" felgpakker hos GS, de hadde kampanje så jeg betalte kun 10k for dem. Normalpris 18k. Ble helkrom siden kjøpet måtte godkjennes av kona og hun fikk velge dem ;)

De er låst inne nå, skal sette dem på til våren.

PS: var -19 her i morrest :(

PS(2): jaggu stilig med hartop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nye 19" felgpakker hos GS, de hadde kampanje så jeg betalte kun 10k for dem. Normalpris 18k. Ble helkrom siden kjøpet måtte godkjennes av kona og hun fikk velge dem ;)

De er låst inne nå, skal sette dem på til våren.

PS: var -19 her i morrest :(

PS(2): jaggu stilig med hartop!

Jeg har lenge drømt om 18" eller 19" BBS RS-GT, men de koster så mye at jeg er avhengig av å finne de brukt :) Hardtop er ganske stilig ja :) Blir liksom mer helhet over bilen :)

8gy8uz53omcojptph64v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...