Kjennern Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Når jeg hadde E39 med Dice så var det ikke noe problem å bruke navi og ipod samtidig. Du velger jo bare cd veksler, starter musikken og trykker navi? Har du siste software på navi spillern da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Jeg bruker min Intravee sammen med navigasjon uten problem ihvertfall. Trykker bare på den "bytte skjerm"-knappen eller "menu" og så hva enn jeg vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Hm, når jeg gjør det så hopper den bare tilbake til Dice'n igjen. Får forske litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2011 Fant ut av DICE'n tilslutt. Måtte sette meg litt inn i funksjonene Har nå fått lakkert opp fronten. Var utrolig digg å gå fra en front full av steinsprut og over til en strøken en Noen bilder: Nesten litt fet i sort matt og Sluttresultatet ble meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Grise grise pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Grise grise pent! Ble veldig fornøyd selv og Finansrådgiver'n fikk pussa litt han og Nå står nye dekk på bestillingslista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Har lagt ut bilen til salgs her inne og på ccn forumet nå, så får en se om det blir no respons Havner vel på finn.no etterhvert. Jeg har rett og slett for mange biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Vurderer å beholde bilen og kanskje montere kompressorkit til Våren. Noen som har erfaringer med ess tuning sitt s2 kit til denne motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Vurderer å beholde bilen og kanskje montere kompressorkit til Våren. Noen som har erfaringer med ess tuning sitt s2 kit til denne motoren? Høres ut som en mye bedre plan! Ingen erfaring med Ess, men hadde ikke vært i tvil om at det hadde blitt dem og planen var kompressor.. Tror du vil få hentet ut bra med effekt av motoren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Vurderer å beholde bilen og kanskje montere kompressorkit til Våren. Noen som har erfaringer med ess tuning sitt s2 kit til denne motoren? Høres ut som en mye bedre plan! Ingen erfaring med Ess, men hadde ikke vært i tvil om at det hadde blitt dem og planen var kompressor.. Tror du vil få hentet ut bra med effekt av motoren din Er vel 260hk og 310nm standard i det kitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 I helgen klarte jeg ikke vente lenger! 7 grader og sol, jeg bare måtte ut med bilen. Vårteaser Må vel bestille service og litt kos til den nå Får bare vente til snøen i byen er borte så jeg kan ta den med inn dit for service. Planer for 2012 er ny original frontfanger, da den gamle har sprukket under, clubsportsplittere, oppgradering av stereo og kaaaanskje Kompressorkit om jeg får råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 mmm.. Liker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Har tatt ut bilen nå, og må si det er utrolig digg å kjøre bensin6er igjen etter en vinter med diesel God stemning når jeg kjører Hadde bilen på service i går, så med "ny olje og greier" så er "sjarken beisa" for den nye sesongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Siden jeg nå har vinterlagret bilen, sitter jeg i kveld og ser på litt bilder fra sesongen og mimrer. Gleder meg allerede til å ta den ut igjen til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå