Gå til innhold

Min E46 320 M-tech Cab

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Når jeg hadde E39 med Dice så var det ikke noe problem å bruke navi og ipod samtidig.

Du velger jo bare cd veksler, starter musikken og trykker navi? Har du siste software på navi spillern da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bruker min Intravee sammen med navigasjon uten problem ihvertfall.

Trykker bare på den "bytte skjerm"-knappen eller "menu" og så hva enn jeg vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fant ut av DICE'n tilslutt. Måtte sette meg litt inn i funksjonene ;)

Har nå fått lakkert opp fronten. Var utrolig digg å gå fra en front full av steinsprut og over til en strøken en :)

Noen bilder:

2dvtuc24dclsqlbdhji8.jpg

t6cucmxygcle2jvvdhg2.jpg

Nesten litt fet i sort matt og :D

n2xj1oem7ysts5c0tfiq.jpg

ik7n1fcxqm5pgssfgyx5.jpg

Sluttresultatet ble meget bra :)

7o7da58nkt1xphv7btwz.jpg

2nag30yzbnun810x4bs8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 months later...
Vurderer å beholde bilen og kanskje montere kompressorkit til Våren. Noen som har erfaringer med ess tuning sitt s2 kit til denne motoren?

Høres ut som en mye bedre plan! Ingen erfaring med Ess, men hadde ikke vært i tvil om at det hadde blitt dem og planen var kompressor.. Tror du vil få hentet ut bra med effekt av motoren din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å beholde bilen og kanskje montere kompressorkit til Våren. Noen som har erfaringer med ess tuning sitt s2 kit til denne motoren?

Høres ut som en mye bedre plan! Ingen erfaring med Ess, men hadde ikke vært i tvil om at det hadde blitt dem og planen var kompressor.. Tror du vil få hentet ut bra med effekt av motoren din :)

Er vel 260hk og 310nm standard i det kitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

I helgen klarte jeg ikke vente lenger! 7 grader og sol, jeg bare måtte ut med bilen. Vårteaser :D

a9xo23kful0om1tjdowm.jpg

i4a3omx51wdk99xd9yhf.jpg

Må vel bestille service og litt kos til den nå :) Får bare vente til snøen i byen er borte så jeg kan ta den med inn dit for service. Planer for 2012 er ny original frontfanger, da den gamle har sprukket under, clubsportsplittere, oppgradering av stereo og kaaaanskje Kompressorkit om jeg får råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har tatt ut bilen nå, og må si det er utrolig digg å kjøre bensin6er igjen etter en vinter med diesel :P God stemning når jeg kjører :) Hadde bilen på service i går, så med "ny olje og greier" så er "sjarken beisa" for den nye sesongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...