Gå til innhold

Min E46 320 M-tech Cab

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

leier hybel i øverste gata der, så har sett deg ganske ofte nå:) får hilse neste gang, så jeg får se på vidunderet:)

ah, ja da er du jo bare et steinkast unna ;) ja hilse skal vi ordne ;)

Ser ut som jeg får såpass med jobbing i sommer til at det kan dryppe litt på bilen :) Så mulig jeg koster på litt stasj utover sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen denne, med riktig utstyr og pen farge! :)

Eneste jeg vil legge til i to-do listen din er to blankpolerte enderør ;)

Og vet du hvor man får tak i chrome blinklyspærer til blinklysene i fronten?? Er jo merkelige pærer med flat kontakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen denne, med riktig utstyr og pen farge! :)

Eneste jeg vil legge til i to-do listen din er to blankpolerte enderør ;)

Og vet du hvor man får tak i chrome blinklyspærer til blinklysene i fronten?? Er jo merkelige pærer med flat kontakt..

Ja der sier du noe. Har tenkt på det også, men glemt å skrive det opp ;) Jeg har ikke fått skjekket opp så mye angående pærene enda, men regner med de selger pærer på ebay. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Tok ikke lange tiden før første ting gikk istykker da :lol: Så i dag at en tråd til innertrekket ved b stolpen på venstresiden har røket. Så må skifte den. Er spent på hvor vanskelig dette er. Håper det skal være ganske enkelt å bare trekke opp ny og feste denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Har ikke skjedd så mye med bilen egentlig, annet enn at jeg har fått repsett til taktrekket så det blir ordnet så fort jeg får tid :) Ellers var jeg inne på Hanebo & Sortvik på fredag og fikk balansert hjulene da jeg har følt bilen har oppført seg litt ustabilt på veien. Fant da ut at jeg har en gåen foring foran så skal bestille nye og få byttet på begge sider. Ellers ser det ut til at det blir Sverigetur i August for å hente nylakkert hardtop i bilens farge med blanke shadowline lister og sort taktrekk :D Har også fått vedlikeholdssett til softtopen med såpe, impregnering osv i bursdagsgave av dama :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er depositumet på denne betalt :) Så den går i lakkboksen når selger har fått pengene på konto. Så blir det tur til Stockholm i august for å hente den :) Ser ut som jeg må utvide kjørelengden på forsikringa med noen hundre mil i år :P Var flaks at jeg fant en med shadowline lister og sort taktrekk innen overkommelig radius. Stockholmstur er jo bare gøy :)

9r4ti82d2ixgwfpl04va.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trenger selskap, er det bare å si fra :wink: Men jeg regner med at fruen blir med på turen. Det blir bra med hardtop når det går mot vinter. Tro meg på at bare en vinter er nok til å slite noe sinnsykt på stofftak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trenger selskap, er det bare å si fra :wink: Men jeg regner med at fruen blir med på turen. Det blir bra med hardtop når det går mot vinter. Tro meg på at bare en vinter er nok til å slite noe sinnsykt på stofftak.

Ja fruen skal nok okkupere passasjersetet. Så skal et vennepar kjøre følgebil. Så vi tar en langweekend ut av turen og svinger innom Oslo på hjemveien :) Ja jeg vurderte mellom hardtop og vinterbil, men følte det ble litt kjipt å sette inn godbilen og kjøre en kjip møkkabil i vinter når jeg har en fin bil stående :) Selv om det blir trist å ta denne ut i saltet så får jeg bare være flink til å vaske, og muligens spandere på en ny runde tektyl til høsten før nettene blir lange og kulda setter inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

idag klarte Geir på koed å overtale meg til å kjøpe senkesett iogmed at jeg måtte bytte bakfjærene, så har bestilt H&R 35/10 senkesett nå :P Hadde null planer om å bestille senkesett da jeg er veldig fornøyd med kjørekomforten, men ble lovet at disse fjærene skulle være perfekt på bilen så blir spennende å se :) Gleder meg til å få bilen litt ned foran, men håper den ikke blir for lav i vinter. Får bare parkere den de verste snødagene ;)

Slik ser senkesettet ut på cab. Tror høyden blir fin :) Skal også montere Clubsport splittere til våren. Monterte også "xenon" look pærer i nær og fjernlys idag. Ble veldig pent. Hvitt lys ser bedre ut en gult:)

132-3242_IMG.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...