-Erik- Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Derfor mine ble sticker bombed:) Har en tendens til å bli veeeldig ripete:) Ihvertfall med 205/40-17:p
APedersen Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Fikk på splitterene idag Liker dette veldig! Liker den der ja!
sebbevanb Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 På roadtrip i europa. Finner bilen i denne tilstanden, for å gjøre det hele bedre så her det regnet hele dagen så det er vann overalt innvendig. En liten(les:stor) nedtur i en ellers så fantastisk bilferie med bimmern!
sebbevanb Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Tydeligvis en bande som var på tur etter godsaker å stjele! Sto en ny Audi A8 i nærheten som også hadde fått rutene ødelagt. Gikk vel etter de fineste bilene Får prøve å overdøve sorgen med humor!
noekult Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Hvor i Europa skjedde dette? Husker da jeg var i Polen med klassen som ungdom (10-11 år siden nå). Da fikk vi streng beskjed om å skjule norske flagg på ryggsekker, jakker o.l. for å ikke tiltrekke oppmerksomhet. Veldig kjipt, håper forsikringsselskapet er snille nå.
carlhaakon Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Ett av min i fin væretdenne likte jeg, fet bil takk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå