Glenglen Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 ^^ Looking good, men øyelokkene må gå Kjenner jeg gleder meg til å bestille eyelids til e36'n min
Bambo Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 E39'n og E36'n.. 39'n skriker etter å få på M-fronten og få vekk øyelokka sine om dagen gitt... Å som en ser på grusen forran så har det gått i Opel på tunet før i tida..
anders87 Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Felgene polert opp Kan jo bli blodig hvis man har det litt travelt med felgvasken De er faktisk ganske skarpe, så kan få seg et lite stikk ja
ThomasE91 Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Meg og en kompis tok noen bilder.. men dette var i går:P hehe
spruddel Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 BBS RS-GT på den svarte? Det er deilige felger! Anders87: De er faktisk ganske skarpe, så kan få seg et lite stikk ja Anders sier han skal ut å vaske bilen, men det han egentlig skal er å få seg et stikk
ThomasE91 Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 BBS RS-GT på den svarte? Det er deilige felger!) nei det er nok bbs lm-r felger. spesielle de;)
spruddel Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Hmm, synes de så litt annerledes ut enn LM jeg, men mulig fordi det er 19" (antar jeg) og at det blir litt lengre avstand til step-kanten fra senter. Eller bare bildene eller noe som gjorde at jeg blingset
ThomasE91 Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Hmm, synes de så litt annerledes ut enn LM jeg, men mulig fordi det er 19" (antar jeg) og at det blir litt lengre avstand til step-kanten fra senter. Eller bare bildene eller noe som gjorde at jeg blingset de er ikke like lm felgene. de felgene har mindre eiker enn lm.
liffi Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 var en liten tur ute i stad! dårlig kvalitet med mobil, men får gå !
galekz Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Montert på nye sorte DE-Lykter, byttet tilbake til org.blinklys, takstativ, nye felger og trøkt den bra ned i front Har også gått over hele bilen med grundig håndvask, lakkrens og polish. Legger ved før og nå bilder Før: Etter:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå