LasseEllingsen Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 steike den var rå! Lyst å presisere hvilken?
M|Fjeld Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 steike den var rå! Lyst å presisere hvilken? Bilen din vel!
LasseEllingsen Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 steike den var rå! Lyst å presisere hvilken? Bilen din vel! Hehehe takk!
SofaKingFresh Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Endelig fått gjort noe med de ALTFOR røde baklyktene på sort bil
SofaKingFresh Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Slem ræv! Ble helt rått, behold det slik Hehe, veldig fornøyd selv Spent på hvordan det kommer til å se ut i dagslys. Er bare solfilm jeg la på for å se hvordan det ville være med mørkere baklykter, så beholder de på til det blir lakkering av de! Brukte 5 timer med solfilm, og enda er jeg langt ifra fornøyd med resultatet. Noe krøll her og der, men det syntes ikke SÅ godt heldigvis.
spruddel Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Tror jeg var våken ca den tiden og det var lyst da, og kjørte Kny til Gardermoen 04.30 og da var det helt lyst ute Faktisk veldig fint vær da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå