Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

kan være fjærbeinslageret... de går fooooort når bilen blir stivere enn normalt... anbefales å bytte slikt når man bytter til coilovers osv,

en kompis sin a3 gikk kun få dager etter bytte, og den har ikke gått mange milene enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være topplageret i på fjærbeinet ja, som Tzunami sier.. Om de er litt slitt fra før, så kan d være smart og handle nye der ved montering av coilovers.. Ellers har du vel sikkert montert alt riktig oppe i fjærbein slik at det ikke er noe slark der osv? Er jo kun nede i "navet" du setter den nye demperen/fjæra, og feste oppe i fjørtårnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofa: Har du hatt det på lenge? Begynte å klunke i min også en stund etter jeg monterte coilovers, men det var fordi senkesettet hadde satt seg, så det låt i topplageret når jeg kjørte i dumper o.l. Stramma etter mutteren på toppen av fjærbeinet, og etter det har det ikke laget en lyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du senker bilen din til høyden på det siste bildet, kjører jeg av veien den dagen jeg kjører forbi Nittedal og ser den ;) Misforstå meg rett, bilen var fin den, bare litt høy ^^ E39 touring liker jeg meget godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du senker bilen din til høyden på det siste bildet, kjører jeg av veien den dagen jeg kjører forbi Nittedal og ser den ;) Misforstå meg rett, bilen var fin den, bare litt høy ^^ E39 touring liker jeg meget godt!

Bilen er ALT for høy slik den er idag, det er det ingen tvil om. Og forhåpentligvis så blir bilen seende ut omtrent som på det redigerte bilde på sikt ;)

Ned mot bakken skal den hvertfall, og ikke så rent lite heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut! Forresten, siden dette er en bildetråd.. Bilen min på harry tur til strømstad:

fotografen var litt opptatt av å klå på kjerringa som satt baki bilen med han så bildene er ikke optimale men ;)

9y18csupbtg6199apyi4.jpg

bh693e68swfzfs7wff2a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...