liffi Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Vaska bilen litt istad . men begynte jo å regne når jeg var ferdig!!
APedersen Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Små provoserende med dårlig vær, tenkte jeg skulle vaske bilen jeg også, men så begynte det jo selvfølgelig å regne skikkelig!
Krokan himself Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 På vei opp stryne fjellet etter bryllup i olden.. Kjørte faktisk gammel veien når jeg først var i strøket
APedersen Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Bilene til høyre og venstre er mine Er den E38'n på forumet?
theEP Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Bilene til høyre og venstre er mine Er den E38'n på forumet? Det er den, og nå blir den snart å finne på finn.no også
Jørgen Lie Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Bilene til høyre og venstre er mine Den bilen i garasjen der burde jo være min
LasseEllingsen Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Flott bil! Men senk, senk, senk, senk, senk, senk, senk, senk...
jakobm5 Skrevet September 9, 2011 Skrevet September 9, 2011 bilde ifra åven 14 dager siden sist været har tilatt å ta ut gobilen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå