joachim sørlie Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 haha, måtte du ta av sotinga?? -.-
joachim sørlie Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 da er det bare og komme seg hjem og legge på ny film da ikke la dem vinne på sånt
APedersen Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Kjipt å fjerne soting, faen for en dritt jobb
joachim sørlie Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 en i familien kjører volvo 740 med sota ruter rundt hele, bøttestoler, senka og diverse, han blir aldri stoppa.. men alle andre må rive av sotinga og må vise bilen, mens han bare kjører og kjører.. så er noen som er litt heldige der
~ES Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Har allerede bestilt ny Kjipt å fjerne soting, faen for en dritt jobb Satt bare å furta jeg, mens jeg hadde en purk på hver side som satt å skrapa De orka ikke fjerne alt da, er igjen rester og mye lim.. Regner med dagen idag går til å fjerne lim!
wicky124 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 de pleier som regel å rive av en stor bit som de får tak i...resten må eier fjerne selv...
APedersen Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Ja, mange som er heldige! Mens noen ikke er fullt så heldige
APedersen Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Hahah, da hadde jeg altså flira om politiet satt å skrapa soting av bilen! Men var ikke jeg som kjørte bilen min når den ble stoppa, en som lånte den for første gang, man er liksom dømt til å bli stoppa da... Låne en monkeybike med 150cc motor og effektanlegg på lørdag for å komme meg hjem, hadde ikke drukket eller noe da Men svinga til venstre rett bak politiet og dem kom etter i good fart, så ble den avskilta pga ikke betalt trafikkforsikring, noe som var betalt.....
bmmww1 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 vinterbilen så her har me jo gamle bilen ja.
John90 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 vinterbilen så her har me jo gamle bilen ja. Får jaggu nokon blikk med den bilen der.. trur ikkje folk i kongsberg er vant til den typen "shabby" biler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå