VegarVS Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Litt søtt med konstant bryllupsdekor på panseret haha har jeg faktisk ikke tenkt over
Morten-st Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Klaska på vinterdekkene idag, savner allerede BBS felgene mine Legger til noen ekstra bilder, bilen rulla nettop ut av LydPåHjul her i Bodø. Som har gjort en helt kanon bra jobb på stereomontasje i bilen!
Torek Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 synes den faktisk var fresh med hvit folie på taket.. Tøft med hvitt tak, annerledes Liker det litt jeg også, men tror jeg foretrekker den bedre uten Meget pen E36, har du en tråd på bilen? Jupps! viewtopic.php?f=6&t=200670
Bjornhbjelland Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Klaska på vinterdekkene idag, savner allerede BBS felgene mine Legger til noen ekstra bilder, bilen rulla nettop ut av LydPåHjul her i Bodø. Som har gjort en helt kanon bra jobb på stereomontasje i bilen! Ikkje så altfor gale vinterhjul då! Har bestilt like til E39en. Spiller sikkert "litt" bedre enn orignal steroe no ja Litt off topic men; Noken som vet om noken bil audio sjapper som gjør sånne jobber i nærheten av Bergen? Eller ikke longt vekke derfra? Generelt vestland?
aottesen Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Bilradio Spesialisten på Paradis (Nesttun) www.bilradiospes.no
lasseln Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Nå blir KingB fornøyd vett, en liten prank med hilsen fra meg og ka_bristolgarasjen:
bb79 Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Nå har jeg fått på vinterfelgene. Disse synes jeg var så fine at jeg skal skaffe makan til sommeren. Det er et par 17" originale BMW-felger jeg kjøpte av en fyr på dette forumet. Personlig synes jeg disse ser bedre ut enn de originale 18" M5-felgene.
Bjornhbjelland Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Bilradio Spesialisten på Paradis (Nesttun) http://www.bilradiospes.no Erfaring med dem? Bra og ikke altfor dyrt? Nå har jeg fått på vinterfelgene. Disse synes jeg var så fine at jeg skal skaffe makan til sommeren. Det er et par 17" originale BMW-felger jeg kjøpte av en fyr på dette forumet. Personlig synes jeg disse ser bedre ut enn de originale 18" M5-felgene. Til tross mulig ubalanse i ene felgen (Beklager den igjen), så kler felgene utrolig bra bilen!
spruddel Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Nå har jeg fått på vinterfelgene. Disse synes jeg var så fine at jeg skal skaffe makan til sommeren. Det er et par 17" originale BMW-felger jeg kjøpte av en fyr på dette forumet. Personlig synes jeg disse ser bedre ut enn de originale 18" M5-felgene. Så kjedelig med like felger sommer og vinter. Og synes de felgene der var kjedelige jeg. Men sikkert greie å rengjøre Viktigste er jo at du liker dem uansett
Bjornhbjelland Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Smaken er som baken! Likte dem eg og når eg kjøpte dem, men liker E60 M5 felgene enda bedre!
hamansen Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Fikk stå å gå litt idag, kjedelig å stå på stallen hele vintern
bb79 Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Til tross mulig ubalanse i ene felgen (Beklager den igjen), så kler felgene utrolig bra bilen! Takk for at du ville dele utgiftene for utretting. Hadde alle selgere vært like ærlige som deg ville verden vært en bedre plass Ja, smaken er som baken
jonni90 Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Vintersko er på, og en liten vask unnagjort:) Ble iphone bilde men... Nå skal jeg kjøre en tur og hente ny framfanger http://imageshack.us/photo/my-images/534/img0720hd.jpg/ Fikk ikke til å laste opp så ble en link idag... =/
Walkabout Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Bilde av min E60. Dukker opp en garasje her snart, så fort kameraet virker igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå