Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Klaska på vinterdekkene idag, savner allerede BBS felgene mine :(

Legger til noen ekstra bilder, bilen rulla nettop ut av LydPåHjul her i Bodø.

Som har gjort en helt kanon bra jobb på stereomontasje i bilen!

img0764lf.jpg

Ikkje så altfor gale vinterhjul då! ;) Har bestilt like til E39en.

Spiller sikkert "litt" bedre enn orignal steroe no ja ;):lol:

Litt off topic men; Noken som vet om noken bil audio sjapper som gjør sånne jobber i nærheten av Bergen? Eller ikke longt vekke derfra? Generelt vestland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått på vinterfelgene. Disse synes jeg var så fine at jeg skal skaffe makan til sommeren. Det er et par 17" originale BMW-felger jeg kjøpte av en fyr på dette forumet. Personlig synes jeg disse ser bedre ut enn de originale 18" M5-felgene.

D7K_1327.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilradio Spesialisten på Paradis (Nesttun) :)http://www.bilradiospes.no

Erfaring med dem? Bra og ikke altfor dyrt?

Nå har jeg fått på vinterfelgene. Disse synes jeg var så fine at jeg skal skaffe makan til sommeren. Det er et par 17" originale BMW-felger jeg kjøpte av en fyr på dette forumet. Personlig synes jeg disse ser bedre ut enn de originale 18" M5-felgene.

D7K_1327.jpg

Til tross mulig ubalanse i ene felgen (Beklager den igjen), så kler felgene utrolig bra bilen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått på vinterfelgene. Disse synes jeg var så fine at jeg skal skaffe makan til sommeren. Det er et par 17" originale BMW-felger jeg kjøpte av en fyr på dette forumet. Personlig synes jeg disse ser bedre ut enn de originale 18" M5-felgene.

D7K_1327.jpg

:?::?::?: Så kjedelig med like felger sommer og vinter. Og synes de felgene der var kjedelige jeg. Men sikkert greie å rengjøre :) Viktigste er jo at du liker dem uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross mulig ubalanse i ene felgen (Beklager den igjen), så kler felgene utrolig bra bilen! ;)

Takk for at du ville dele utgiftene for utretting. Hadde alle selgere vært like ærlige som deg ville verden vært en bedre plass :)

Ja, smaken er som baken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...