joachim sørlie Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 hahaha, nordplolen, ja kanskje.. kaldt til tider.. men fra spøk til alvor, det er tørre veier, noe e34`n fikk smake på.. det er bare på gårdsplassen det er mye snø og is, på veien er det bart, men er mye snø på siden av veien.. :/
flonoen Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Fått montert kw v2 på M3en enda, flonoen? Nop, ikke enda. Har litt diverse som prioriteres før det. Skifte bremser og fikse elektrisk justering seterygg blant annet. Bare en uke fri igjen, så tar understellet i april tenker jeg. Er ikke så voldsomt effektiv av meg serru!
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 tok ikkje bilde av bilen i dag men et av dei 10x17 bak dekka ferdig å lakkfjerna å polere opp kanten i går kveld.. nå kan bare våren komme
///FredriK.S Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Da var bmw'n på veien igjen første turen i år.
HypeTraxX Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Jeg var på isen i helga med denna Holken! Det var rimelig vasst med Rally pigg Jeg kjørte jaggu i fra alt som var der! Hehe
ChristerM Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 tok ikkje bilde av bilen i dag men et av dei 10x17 bak dekka ferdig å lakkfjerna å polere opp kanten i går kveld.. nå kan bare våren komme Mulig å sende meg fremgangsmåte på PM? Skulle ha pusset opp bakfelgene mine og.
FredrikWake Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Njudeleg, men likte ikke felgene. Godt mulig det kalles vinterfelger.. Stemmer bra det! Savner sommeren..
HypeTraxX Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Den fronten er ikke klok Hehe heh Den skulle vel egentlig aldri ha vært der, men M3 fangeren som hører til ser enda værre ut! Jeg hadde ikke klar lakk da jeg lakkerte, så det har forsvinni litt og litt ettersom den har blitt vasket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå