wicky124 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Ser bedre ut live...hmm... og nå som den er nyvaska...
haybimmsen Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Tatt idag. ka i svarte slags sjampo som blir brukt?
APedersen Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Haters gonna hate! Den vingen der er jo ikke stygg da
hamansen Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Ute å lufter seg litt Bildet ble tatt gjennom et skittent vindu
carlhaakon Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Hehe er veldig delte meninger om den vingen. men jeg har altid likt den
wicky124 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Jeg syns dette ble jævlig gromt Første kommentaren "faen så feit" fikk jeg på statoilen da jeg fylte luft i hjula.. Andre da jeg parkerte i oslo...og tredje idag tidlig.. Ingen så på bilen en gang før jeg satte på felga..så takk igjen for handelen..Bilen var faktisk digg å kjøre, uten risting eller sporing og komforten er der fremdeles! Hjalp å vaske felgene (de var liiiitt brune ) Og takk for demontering av felg samt som levende lommelyktholder
håk Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Hehe, kommentarer er moro! Fikk noen da sommerhjula kom på jeg også =) Men stilen på de passet veldig bra til jag'en! Ingen årsak, takk for kjapp handel selv
wicky124 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Hadde ikke blitt like bra med andre mer "sporty" felger egentlig så de passet veldig bra ja! Vi ses kanskje plutselig på CityPizza
lloydsb Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Måtte teste nye Sommerhjula i vårsola pen bil hva heter de felgene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå