Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
DSC_6364.jpg

DSC_6357.jpg

Fine bilder Robkill! 8)

Takker! :D

Fant igjen laderen til speilreflekskameraet i stad! Den har vært borte siden i fjor en gang, så da måtte man ut å leke litt :P

Skrevet
20120315_145311.jpg

Uklart bilde, men ser ut som hologrammer på forskjermen? Eller blir jeg lurt av lyset?

De bildene over her var fine :)

Skrevet

Kjedelig! Du får sende den til en av oss hos DCN, hvis du ikke skal ta den selv, er jo gøy det! :)

Skrevet

jeg tar ikke sånt selv... holder å vaske den med såpe og høyttrykk uten svamp og farts-tørke den :P hvor mye tar dere for å polere den da? interiøret er ganske rent så trenger ikke no vask der...

Skrevet
jeg tar ikke sånt selv... holder å vaske den med såpe og høyttrykk uten svamp og farts-tørke den :P hvor mye tar dere for å polere den da? interiøret er ganske rent så trenger ikke no vask der...

Nå er det vel 3992 medlemmer der, men er ikke så mange som tar på seg jobber da. Du kan jo lese litt rundt på DCN, så ser du jo hva som blir gjort. Men jeg tipper på din store Jag at en vask + clay, etterfulgt av 2 steg korrigering + glaze og voks/forsegling blir fra 3000,- og oppover, avhengig av hvor detaljert du ønsker det. Da blir selvfølgelig glass, plast, dekk, felger, hjulbuer osv osv tatt med :)

Bli inspirert her; http://www.detailersclub.no/forum/forum ... and-shine/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...