carlhaakon Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Første tur ute etter mange timer i garasje mangler fortsatt senk og litt små div
Evenol Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Blir rått detta Carl! Gleder meg til å se den live.
Thewiz Skrevet Mars 29, 2012 Skrevet Mars 29, 2012 Jeg blir så forvirra over din og Claus sin bil, carlhaakon. Dere bytter felger så mye
carlhaakon Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 Jeg blir så forvirra over din og Claus sin bil, carlhaakon. Dere bytter felger så mye Da har vi gjort noe riktig da skjønner jeg forskjellen på dem nå er vel at jeg har skilter på min mens han jobber med saken
espenae93 Skrevet Mars 30, 2012 Skrevet Mars 30, 2012 omg! Kan nesten ikke vente til at e92'erne synker litt i pris.. denne her var pen!
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 Første tur ute etter mange timer i garasje mangler fortsatt senk og litt små div tøft at noen har tatt å shinet opp disse OZ hjula... disse va nok veldigt populære i 97/98 omkring der. va mange E34/e39 så gjikk med irra kant noen år senere tålte lite disse uten stell.. men rekna med du har fjerna klar lakken så du he mulighet til å få dem som nye nå du har lyst.. i allefall tøffe hjul dette.passa og 3 serien veldigt bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå