Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Kjørte den sorte m3'en, tok litt bilder men var ikke alle som ble så bra, mye baklys uten flash gjorde seg ikke. Kan slenge ut et par senere i kveld, trene litt nå tenkte jeg.

Kan ikke hugse å ha sett din, den sto ikke ute da? Så det sto en e39 ute ved enden der, men da satt det folk inni, så kanskje rett før du parkerte eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du medlem i bergen gatebilklubb? Har vurdert å melde meg inn, bare for banekjøring. Eikås er jo ikke akkurat store greiene, men man får vel ta til takke med det man har i nærområdet.

Kjøringen til helga kan jeg ikke på, er ute på jobb da. Ser de har kjøring igjen 6. mai, den kan jeg i teorien ikke på heller, da det er i begynnelsen av jobbrotasjonen min. Så har de kjøring 3. juni, da har jeg fri, og reiser til Tyskland og ringen 5 juni etter planen. Hadde vert knall å varma opp på eikås før jeg reiser nedover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare kjørt sykkel på eikås, og det er ikke mye en kan dra ut på gir akkurat nei!

Japsebiler omfatter så mye, subaruen var grom, den ene skylinen var fin, den andre var shabby og sliten. Disse 200sx'ene så helt dass ut, mens corolla gt'en var rå.

Men den "kulturen" som er i gatebilmiljøet, størst mulig potte, flammer over panseret, kappa fjører osv har jeg lite til overs for. Blodharry rett og slett. Den blå saken jeg tok bilde av oppsummerer det ganske godt. Mer plast på bilen enn i det samla glamourmiljøet i Norge sine pupper.

Har meldt meg inn i BMWCCN, så blir med på noen treff der også forhåpentligvis. Skal du til Voss i slutten av april? Kom i snakk med en fyr med e36 318ti compact ved statoil fjøsangerveien i dag, han drev på aktivt med bmwccn sine banekjøringer fortalte han.

Edit: var det din e39 over her da, ChristerM?

Edit2: Nei det var det ikke, men du rulla forbi mot slutten så jeg, med 3 stk i bilen, kan det stemme? Tøff bil, men mangla utblås bak eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...