Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Haha det vet jeg nå ikke, men tusen takk :D

Prøver så godt jeg kan, er enda et par skjønnhetsfeil jeg prøver å fikse, men er jo en gammel bil så det er det jo som regel litt av :P

Bare å sjekke ut tråden min for flere bilder, gidder ikke legge ut alle her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det vet jeg nå ikke, men tusen takk :D

Prøver så godt jeg kan, er enda et par skjønnhetsfeil jeg prøver å fikse, men er jo en gammel bil så det er det jo som regel litt av :P

Bare å sjekke ut tråden min for flere bilder, gidder ikke legge ut alle her

Samme med min også, har sine skjønnhetsfeil :P Men det er kun jeg som går rundt å irriterer meg på de feilene, ingen andre som legger merke til de :P

Har sett i tråden din, nydelig bil. Lysten på 7-serie er veeldig stor for tiden, men koster mye da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det vet jeg nå ikke, men tusen takk :D

Prøver så godt jeg kan, er enda et par skjønnhetsfeil jeg prøver å fikse, men er jo en gammel bil så det er det jo som regel litt av :P

Bare å sjekke ut tråden min for flere bilder, gidder ikke legge ut alle her

Samme med min også, har sine skjønnhetsfeil :P Men det er kun jeg som går rundt å irriterer meg på de feilene, ingen andre som legger merke til de :P

Har sett i tråden din, nydelig bil. Lysten på 7-serie er veeldig stor for tiden, men koster mye da.

Ja, folk ler når jeg forteller om feilene pga dem har så lite å si på en gammel bil, men jeg er ikke fornøyd så lenge dem er der :P Men takk for at du syns det, alltid gøy med positive tilbakemeldinger, det har du nok fått på din bil også, for den ser strøken ut utifra bildene :) Men prisforskjellen på din bil og en 7-serie med litt småfeil er nok ikke så stor, skremmer meg hvor mye 7-serien har falt i pris bare siden jeg kjøpte min :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på gatebil du og ser jeg :P 2 stk flotte BMW'er!

Hehe ja, Gatebil vogna står å gleder seg til rudskogen i september :P blitt relativt kjent den vogna nå, vært i gatebil bladet en gang + lokalavisa i rakkestad, der rudskogen ligger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...