APedersen Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Haha det vet jeg nå ikke, men tusen takk Prøver så godt jeg kan, er enda et par skjønnhetsfeil jeg prøver å fikse, men er jo en gammel bil så det er det jo som regel litt av Bare å sjekke ut tråden min for flere bilder, gidder ikke legge ut alle her
Jokkke Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Haha det vet jeg nå ikke, men tusen takk Prøver så godt jeg kan, er enda et par skjønnhetsfeil jeg prøver å fikse, men er jo en gammel bil så det er det jo som regel litt av Bare å sjekke ut tråden min for flere bilder, gidder ikke legge ut alle her Samme med min også, har sine skjønnhetsfeil Men det er kun jeg som går rundt å irriterer meg på de feilene, ingen andre som legger merke til de Har sett i tråden din, nydelig bil. Lysten på 7-serie er veeldig stor for tiden, men koster mye da.
APedersen Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Haha det vet jeg nå ikke, men tusen takk Prøver så godt jeg kan, er enda et par skjønnhetsfeil jeg prøver å fikse, men er jo en gammel bil så det er det jo som regel litt av Bare å sjekke ut tråden min for flere bilder, gidder ikke legge ut alle her Samme med min også, har sine skjønnhetsfeil Men det er kun jeg som går rundt å irriterer meg på de feilene, ingen andre som legger merke til de Har sett i tråden din, nydelig bil. Lysten på 7-serie er veeldig stor for tiden, men koster mye da. Ja, folk ler når jeg forteller om feilene pga dem har så lite å si på en gammel bil, men jeg er ikke fornøyd så lenge dem er der Men takk for at du syns det, alltid gøy med positive tilbakemeldinger, det har du nok fått på din bil også, for den ser strøken ut utifra bildene Men prisforskjellen på din bil og en 7-serie med litt småfeil er nok ikke så stor, skremmer meg hvor mye 7-serien har falt i pris bare siden jeg kjøpte min
Jokkke Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Vært på gatebil du og ser jeg 2 stk flotte BMW'er!
APedersen Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Campingvogn med takboks, den var ny Flotte BMW'er ja!
Lorentzose Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Dagens bilde med verdens beste mobilkamera....
APedersen Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Ny-lakkerte kanaler og lamin-x på hovedlykter! Sjekk tråd for mer bilder
lamar81 Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Da er bilen ute for salg! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36115202
jojr Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Da er bilen ute for salg!http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36115202 [ Bilde ] Fin bil med perfekt senk på bruksbil etter min mening.
Myrvangen Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Vært på gatebil du og ser jeg 2 stk flotte BMW'er! Hehe ja, Gatebil vogna står å gleder seg til rudskogen i september blitt relativt kjent den vogna nå, vært i gatebil bladet en gang + lokalavisa i rakkestad, der rudskogen ligger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå