Smurfen Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 veeet forgje eier som ikke har gjort hjemmeleksa si på lakkeringa her .... men fikk en genial idè av en kamerat nå nettopp.... matt svart ! skal på torshov etterpå og kjøpe det som trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 veeet forgje eier som ikke har gjort hjemmeleksa si på lakkeringa her .... men fikk en genial idè av en kamerat nå nettopp.... matt svart ! skal på torshov etterpå og kjøpe det som trengs Hele fronten i matt sort? Og vær så snill, ikke spraylakklakker! Resultatet kan bli bra hvis du bruker tid men lakken peiler rett av igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 fra her om dagen.. begynte å bli mørkt ute. Noen som klarer å se hvor det er tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 ^ Det der så ut som et modellbil bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 morsomt å sjå kva eit skikkelig kammera og litt photoshoping gjer med eit bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Bildet var litt i overkant for mye grønt, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 har nok overredigert det org bilde er nesten heilt grått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Vært innom Åndalsnes en tur, modig trailereier som lar denne stå utenfor Shellen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Vært innom Åndalsnes en tur, modig trailereier som lar denne stå utenfor Shellen der Haha:p Tenkte ta samme bilde av min da vi var der for 14dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Haha, så bra! Fruen ble litt flau da, måtte gjemme seg når jeg tok meg til rette utpå plena der Var no unger som brukte forskjermene som sklier når jeg kom dit, ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 veeet forgje eier som ikke har gjort hjemmeleksa si på lakkeringa her .... men fikk en genial idè av en kamerat nå nettopp.... matt svart ! skal på torshov etterpå og kjøpe det som trengs derja... der var det gjort.... blir det bare spennende å se om det holder seg... http://img132.imageshack.us/img132/576/imag0224i.jpg http://img249.imageshack.us/img249/5493/imag0226u.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Da var bilen ferdig lakkert Sitter bare å vente på å komme ut på jobben imorra og montere den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Det så pent ut! Ordner du lakk av min for en bra pris el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 ^ Håhå, råe felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå