Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

Det så pent ut! :) Ordner du lakk av min for en bra pris el? :P

Hehe, spørs om det er bare sprøyting eller om det er retting og litt sånn å det :P Hvor holder du til da?

Like utenfor tønsberg.. kan ordne grunnarbeider og demontering selv, så trenger bare sprøyting.. lakkerer skal få slippe å bekymre seg over grunnarbeidene.. hehe.. da blir det som det blir, uten at han skulle fått skyld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så pent ut! :) Ordner du lakk av min for en bra pris el? :P

Hehe, spørs om det er bare sprøyting eller om det er retting og litt sånn å det :P Hvor holder du til da?

Like utenfor tønsberg.. kan ordne grunnarbeider og demontering selv, så trenger bare sprøyting.. lakkerer skal få slippe å bekymre seg over grunnarbeidene.. hehe.. da blir det som det blir, uten at han skulle fått skyld :P

Vi tar egentlig ikke bare jobber med sprøyting, for er så variert hva folk klarer selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar egentlig ikke bare jobber med sprøyting, for er så variert hva folk klarer selv :P

Den ser jeg, har en oppretter på jobben som lakkerer en del for oss, men er for dårlig lokaler å sprøyte i.. derfor jeg tenkte han kunne ta grunnarbeidene nemlig :) med mindre det går an å finne en løsning på å ta det grove selv og det fine til slutt av proff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...