jacobsen91 Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Under bagasjeluken? Hehe nei det er noe man kan se forfra husker jeg lakkerte den før jeg monterte den
ChristerM Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Lukter autopass brikke lang vei ja ! Joda, jeg har tenkt på det, men jeg har to av den feste brikken i vinduet nå, og de er forskjellige så autopassen jeg bruker nå passer kun til en, og den andre får jeg overhode ikke vekk. Er redd for å ta for hardt i også med verktøy. Forslag?
jacobsen91 Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Lukter autopass brikke lang vei ja ! Joda, jeg har tenkt på det, men jeg har to av den feste brikken i vinduet nå, og de er forskjellige så autopassen jeg bruker nå passer kun til en, og den andre får jeg overhode ikke vekk. Er redd for å ta for hardt i også med verktøy. Forslag? Helt riktig Lakkerte den i matt svart, blir veldig bra! Hmmm.. Bytte til ny rute? Så får du deg climakomfort og kolta rute ?
Tzunami Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Ville lakkert diffusor også kan hende den forsvinner litt siden bilen er svart, men blank diffusor er lekkert!
ChristerM Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Hehe, ja det er jo et alternativ å bytte rute, men har ikke hørt med forsikringselskapet hvordan det er på egenandel på det. Har egenandel på 6000,- på bilen nå, og dersom det er bonustap i tillegg er det ikke verdt det ! Jeg begynnte faktisk på lakkering av listene bak i matt svart, disse var falmet en del etter hvert og lei av å hive på plastfornyer hver uke, og planen var å ta diffusor i samme slengen.
jacobsen91 Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Hehe, ja det er jo et alternativ å bytte rute, men har ikke hørt med forsikringselskapet hvordan det er på egenandel på det. Har egenandel på 6000,- på bilen nå, og dersom det er bonustap i tillegg er det ikke verdt det ! Jeg begynnte faktisk på lakkering av listene bak i matt svart, disse var falmet en del etter hvert og lei av å hive på plastfornyer hver uke, og planen var å ta diffusor i samme slengen. Rutebytte er kun 2000,- i egenandel! Og du vil ikke miste noe bonus Har selv tenkt tanken på å lakkere diffuseren blank svart, da jeg tror dette vil kle bilen siden listene er svart blank
Haakon_H Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Meget lekker E39, 007 Sjekk nederst i første post, der fjerner han autopass feste ++: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... -til-sort/
Morty999 Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 handla vogn idag har også en lik en til som jeg skal selge videre, mangler kjøleskap og litt småtteri bare.[ Bilde ] Er ikke sjeldent syn akkurat, det med hvit e28 og tilhenger hehe har ofte ting på kroken jeg så
Tzunami Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Haha morty:p Når går turen nordover igjen vatn?
Morty999 Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Haha morty:pNår går turen nordover igjen vatn? får komma til fetsund etterpå skal møte halfdan der om ca en time
Ynot Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Søndagstur med bimmeren Austefjorden/Kvivsvegen Volda kommune Møre&Romsdal btw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå