Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

20130119_214453redi_zps9336cf09.jpg

20130119_214441redi_zps2a7f7956.jpg

jeg og kompis var å testa selvvasken i -12 :lol: var virkelig nødvendig, lå hvit salt i nyrene og bilen så JÆVLIG ut

fornøyd med vinterfelgene sånn ellers da :) høyden er ikke helt på plass enda, ble heller prioritert med bremseskift i dag.

prøvde leke litt pro redigerer i picasa for morroskyld :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei, sant det... Sleng ut noen bilder ;)

Skal se om eg ikke får tid å lage ein prosjekt tråd i måren;)

Noe nytt med e39en da?:)

Nei dårlig med nytt :P M5 ratt og speil blir vel det neste tenker jeg.. :)

Ja du må få opp en tråd med maassse bilder :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin den E34'en ''Norbakken'' Har du flere bilder/en tråd om den?

Takk for det, men må nok skuffe deg å si at bildene lyver endel! Blir nok avskilta i september pga mye rust, spesielt i kanalene. Synd, for resten av bilen er veldig god :P Har ikke tråd på den, bare noen bilder her og der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanaler fra koed, og noen sveisekyndige som er villige til å jobbe litt på kveldstid så koster ikke det så mye :P Ta kanaler og dørk i første omgang, så kan det mindre kritiske vente. Lønner seg å ta vare på disse gamle BMWene uansett motorisering spør du meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanaler fra koed, og noen sveisekyndige som er villige til å jobbe litt på kveldstid så koster ikke det så mye :P Ta kanaler og dørk i første omgang, så kan det mindre kritiske vente. Lønner seg å ta vare på disse gamle BMWene uansett motorisering spør du meg :P

+ 1

Husk at alle e34 karosserier kan bli godkjent med de øvrige motorene som ble levert i et e34 karosseri. Men dette kun hvis du ønsker å ha et prosjekt. Går fint at å bruke den som den er som bruksbil(få den eu godkjent) eller selge den til folk som vil ha e34 prosjekt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...