bmmww1 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Spesielt å se gamlebilen så ribbet Men har troen, dette blir bra. den har ikke vondt av det. har sveist m3 forsterkinger,svingarms innfestning å gulv i dag så nå mangler eg å bytte hjulbuer så blir den lakka å montert sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Hehe nei, sant det... Sleng ut noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Holdt på i et par dager med å polere bilen... Dårlig iPhone bilde.http://images.bimmers.no/files/xum7akt3a6ib2myzqg5f.jpg Grattis med fin bil, Even Har du no planer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 jeg og kompis var å testa selvvasken i -12 var virkelig nødvendig, lå hvit salt i nyrene og bilen så JÆVLIG ut fornøyd med vinterfelgene sånn ellers da høyden er ikke helt på plass enda, ble heller prioritert med bremseskift i dag. prøvde leke litt pro redigerer i picasa for morroskyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Hehe nei, sant det... Sleng ut noen bilder Skal se om eg ikke får tid å lage ein prosjekt tråd i måren;) Noe nytt med e39en da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Hehe nei, sant det... Sleng ut noen bilder Skal se om eg ikke får tid å lage ein prosjekt tråd i måren;) Noe nytt med e39en da? Nei dårlig med nytt M5 ratt og speil blir vel det neste tenker jeg.. Ja du må få opp en tråd med maassse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Endelig en svært(!) etterlengtet vask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Fin den E34'en ''Norbakken'' Har du flere bilder/en tråd om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Fin den E34'en ''Norbakken'' Har du flere bilder/en tråd om den? Takk for det, men må nok skuffe deg å si at bildene lyver endel! Blir nok avskilta i september pga mye rust, spesielt i kanalene. Synd, for resten av bilen er veldig god Har ikke tråd på den, bare noen bilder her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Bytt kanaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Bytt kanaler? Det er kun panser og tak som er rustfritt, så jeg tror ikke helt det lønner seg å begynne med utbedring, dessuten er det en helt standard 520iA, ikke noe spesielt å ta vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Kanaler fra koed, og noen sveisekyndige som er villige til å jobbe litt på kveldstid så koster ikke det så mye Ta kanaler og dørk i første omgang, så kan det mindre kritiske vente. Lønner seg å ta vare på disse gamle BMWene uansett motorisering spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Kanaler fra koed, og noen sveisekyndige som er villige til å jobbe litt på kveldstid så koster ikke det så mye Ta kanaler og dørk i første omgang, så kan det mindre kritiske vente. Lønner seg å ta vare på disse gamle BMWene uansett motorisering spør du meg + 1 Husk at alle e34 karosserier kan bli godkjent med de øvrige motorene som ble levert i et e34 karosseri. Men dette kun hvis du ønsker å ha et prosjekt. Går fint at å bruke den som den er som bruksbil(få den eu godkjent) eller selge den til folk som vil ha e34 prosjekt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Vaskedag Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå