norbakken Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Kopi av min jo, nesten Gratulerer så utrolig mye, kjempebiler som vekker positiv oppmerksomhet.Og om 1,5 år er din jo veteran Takk takk, tenkte faktisk på din da jeg kjøpte den. Satser på å få den til Oslo 5. mai, hadde vært gøy med en photoshoot med de to en gang
noekult Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Kopi av min jo, nesten Gratulerer så utrolig mye, kjempebiler som vekker positiv oppmerksomhet.Og om 1,5 år er din jo veteran Takk takk, tenkte faktisk på din da jeg kjøpte den. Satser på å få den til Oslo 5. mai, hadde vært gøy med en photoshoot med de to en gang Skal reise mye fremover, men en dag i sommer får vi nok til
ThomasE91 Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Var i haugesund fra i går til i dag og tok et bilde måtte jo det:P
Kjexx Skrevet April 20, 2013 Skrevet April 20, 2013 Var i haugesund fra i går til i dag og tok et bilde måtte jo det:P[ Bilde ] Den der bilen din er faen meg strøken!
asv Skrevet April 21, 2013 Skrevet April 21, 2013 Måtte låne hjula fra e28'n sånn midlertidig... fortsatt like oransj og stygg haha
Bradbury Skrevet April 21, 2013 Skrevet April 21, 2013 Jeg tok enda et snapshot i dag. Må jo utnytte muligheten mens den er skikkelig ren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå