Berndtsson Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Tok et par bilder av bilen min i helga:) Men er ikke helt fornøyd med hvordan lyktene lyser. Bak lyser det uklart, og er ikke skarpt. Foran lyser det egentlig ganske lilla i virkeligheten, men det får jeg ikke frem på bilder. Noen som har tips, og vet hvilke innstilinger jeg bør ha? Ser ut som om rødfargen nesten "blander seg"?
Mattae Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 ser litt teit ut nå med forsjellig farge på felgene men blir fiksa i løpet av uka satser jeg påe
matsi Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 [ Bilde ] 1-2-3 i Grimstad is tha place for å vaske
matsi Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Ble et par bilder med iPhone nå.. Måtte spyle litt da måkene har hatt det gøy over bilen heldigvis var jeg raskt ute så det gikk vekk med en gang
Haukefer Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Ble et par bilder med iPhone nå.. Måtte spyle litt da måkene har hatt det gøy over bilen heldigvis var jeg raskt ute så det gikk vekk med en gang [ Bilde ] [ Bilde ] Pen bil har du xenon i nærlys? Sent from my iPad using Tapatalk HD
JMossige Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Meget dårlige mobilbilder etter sommerfelg montering. Mangler senterkopper, og vil sige mer bak, da coilovers nettopp ble montert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå