Jan Tore Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Skal selges nå Den var pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Plussgrader ute, så måtte vaske bilen, slenger ut noen dårlige mobilbilder : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Er noen som har pene rene biler mens vi i romsdal lider av sørpe våte veier og regn som ikke gjør bilen ren for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Vanskelig å holde bilen rein, når været er som det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 nyvaska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Her er bilen min faktisk skitten Svart bil blir fort skitten og da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Et av mange bilder jeg tok av ix'n i dag. Kom gjerne med kritikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 litt tøft det der...var nesten litt 80talls look over bilde pga fargen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Et av mange bilder jeg tok av ix'n i dag.Kom gjerne med kritikk Skulle jeg kritisere noe så var det at ix'n ikke lå i full firhjulssladd rundt den svingen der Gjort noe med bildet for å få sånn 80-talls look, eller er det bare dårlig kamera?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Er vel ikke verre enn å gå ned i farge-metning, og legge på sepia-tone Det var et stilig bilde ja ! 80-talls Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 2 bilder av E34'n som bare står og venter på ny eier. Og et kosebilde av E92'n etter en liten photshoot igår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Nye vogna! Diverse oppgraderinger kommer etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå