Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Skulle akkurat til å spørre deg om du har kjøpt Tzunami sin gamle E39, men så fant jeg ut at hans var SC regget :P Denne er jo ganske lik da! Strøken bil, mer info takk?? :)

ktrnnw6ysqjzp18nawb4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å spørre deg om du har kjøpt Tzunami sin gamle E39, men så fant jeg ut at hans var SC regget :P Denne er jo ganske lik da! Strøken bil, mer info takk?? :)

[ Bilde ]

Var akkurat det eg var redd for når eg la den ut no :lol:

Det er en 1999 528 som desverre er ganske lik, men det er akkurat slik eg ha ville ha den, og anthrazite var en farge eg hadde sitt meg ut før Tzunami lakka sin, så sært så det høres ut som! ;) Den har gått gjennom ein total extreme make-over i løpet av siste månedene! Slik så den ut når eg kjøpte den:

lx5ydytzztq5fa8ph5wm.jpg

Tenke litt på å lage en bilde tråd, men har ikkje helt bestemt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å spørre deg om du har kjøpt Tzunami sin gamle E39, men så fant jeg ut at hans var SC regget :P Denne er jo ganske lik da! Strøken bil, mer info takk?? :)

[ Bilde ]

Var akkurat det eg var redd for når eg la den ut no :lol:

Det er en 1999 528 som desverre er ganske lik, men det er akkurat slik eg ha ville ha den, og anthrazite var en farge eg hadde sitt meg ut før Tzunami lakka sin, så sært så det høres ut som! ;) Den har gått gjennom ein total extreme make-over i løpet av siste månedene! Slik så den ut når eg kjøpte den:

[ Bilde ]

Tenke litt på å lage en bilde tråd, men har ikkje helt bestemt meg!

Wow! Helt fantastisk, er jo en helt annen bil.. Lag gjerne en tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...