Jordfræsar Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Dagens kattevask, fjerna fugleskit! En skikkelig polering og alt som følger med gjenstår, så den ser ikke helt toppers ut :/
MagnusHN Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Tok noen interiørbilder i dag! Så nye skyssen til pappa.
APedersen Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Legger ut litt bilder fra gårdagen, sjekk gjerne ut tråden for mer
Jokkke Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Skulle akkurat til å spørre deg om du har kjøpt Tzunami sin gamle E39, men så fant jeg ut at hans var SC regget Denne er jo ganske lik da! Strøken bil, mer info takk??
Bjornhbjelland Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Skulle akkurat til å spørre deg om du har kjøpt Tzunami sin gamle E39, men så fant jeg ut at hans var SC regget Denne er jo ganske lik da! Strøken bil, mer info takk?? [ Bilde ] Var akkurat det eg var redd for når eg la den ut no Det er en 1999 528 som desverre er ganske lik, men det er akkurat slik eg ha ville ha den, og anthrazite var en farge eg hadde sitt meg ut før Tzunami lakka sin, så sært så det høres ut som! Den har gått gjennom ein total extreme make-over i løpet av siste månedene! Slik så den ut når eg kjøpte den: Tenke litt på å lage en bilde tråd, men har ikkje helt bestemt meg!
Sondre92 Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] rå er det vossen felger? skamråe
Jokkke Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Skulle akkurat til å spørre deg om du har kjøpt Tzunami sin gamle E39, men så fant jeg ut at hans var SC regget Denne er jo ganske lik da! Strøken bil, mer info takk?? [ Bilde ] Var akkurat det eg var redd for når eg la den ut no Det er en 1999 528 som desverre er ganske lik, men det er akkurat slik eg ha ville ha den, og anthrazite var en farge eg hadde sitt meg ut før Tzunami lakka sin, så sært så det høres ut som! Den har gått gjennom ein total extreme make-over i løpet av siste månedene! Slik så den ut når eg kjøpte den: [ Bilde ] Tenke litt på å lage en bilde tråd, men har ikkje helt bestemt meg! Wow! Helt fantastisk, er jo en helt annen bil.. Lag gjerne en tråd
aplet86 Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] rå er det vossen felger? skamråe Jepp, VOSSEN CV3 20"
DriftKing Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] [ Bilde ] Fin bil, så den i Hønengata her om dagen.
Haakon_H Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Fikk seg 2 lag med victoria concours voks i pinsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå