Arild G. Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Grisepen den E30'n din Arild G. Takker for det hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Bilen ble pyntet litt til selveste 17.Mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 Grisepen den E30'n din Arild G. Takker for det hyggelig å høre Tilnærmet perfekt mener jeg, da ser jeg bort i fra at den har 2 dører for mye. Skal få lov å selge den til meg en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjompa Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Var ute og kjørte en tur i dag så tenkte jeg skulle ta noen bilder og legge ut her. Skulle vært vasket men det regner støtt her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 du må se å få snudd skjørtene dine FFS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 har endelig fått tid til å fikse sideskjørtet og lakkert det bilder før lakkering (tidligerer i år) etter blei ganske bra etter litt våtslipping og litt rubbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 hvor er sideskjørtene da? ser bare kanalene jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 eller org sideskjørt som noen vil kalle dei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 eller org sideskjørt som noen vil kalle dei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Orginale kanaler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Orginale kanaler... jepp... men jeg har gitt opp å prøve å lære folk ting... send AE btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Var ute og kjørte en tur i dag så tenkte jeg skulle ta noen bilder og legge ut her. Skulle vært vasket men det regner støtt her... Kan det være at jeg møtte deg/denne bilen på veien utenfor Myklegaard i går kveld? Svinrå var den iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erdal Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Tok bilde i går før jeg satte bilen i garasjen for en lengre periode, nyvasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjompa Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Var ute og kjørte en tur i dag så tenkte jeg skulle ta noen bilder og legge ut her. Skulle vært vasket men det regner støtt her... Kan det være at jeg møtte deg/denne bilen på veien utenfor Myklegaard i går kveld? Svinrå var den iallefall! Det var det vettu tore. kjenner du ikke igjen oppkjøringa din slask?;P bilen din har tom stått der noen dager;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Hva faen?! Da får jeg skylde på at jeg som regel har litt promille når jeg er hos deg, men når du sier det så kjenner jeg jo igjen både oppkjøringa og ræserbilen som står bak den svarte E36'n din. Hvorfor har du holdt kjeft om at du har kjøpt denne vogna a? Dritgrom jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå