///FredriK.S Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Råe de bilene til Kompisen din Wicky Den e30, er det en tidligere SSPerf bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Legge om, eller vente en uke? Legg om ASAP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Vinterbilde av bilen ute i dag;) Første gang på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Dæven! fyra opp i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Dæven! fyra opp i dag ja Må få ut en liten tur da;) Men inne igjenn no.... Mykje snog enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 fikk på sommer hjula i dag:) beklager litt dårlig bilde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 jeg vil også ha på sommerfelga! men er redd for at det skal komme mer snø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 jeg vil også ha på sommerfelga! men er redd for at det skal komme mer snø.. fortsatt isete noen steder her :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 bart å fint i oslo nå så får bare krysse finga for at det ikke kommer mere snø klarte ikke beente lengere så måtte bytte i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 ja, og når snøen rundt veien smelter ut i veien, så om morran så er det blankis! men jeg har jo piggfritt da, så hva er forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 bare å ta det litt pent;) var deilig å endelig å få de på så må jeg vel ta en vår pussing av bilen snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Tok med meg kamera ut i kveld, men de ligger på minnekortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Legge om, eller vente en uke? Legg om ASAP! Ja, du ekke den eneste som sier det! Men er meldt sludd og drit på torsdag, så da venter jeg heller til helga! Best å være på den sikre siden! Aldri lagt om så tidlig før uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 tok noen bilder nor jeg monterte ny lyktene mine i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå