bmwe_e36 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 tok et bilde av min i dag, under oppbyging. gleder seg til sommer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Dagens photoshoot: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Herlig å kjøre på sommerhjul igjen! 8,5 & 10x18 Rondell D58. Faan for en bil du har kristian Hyggelig å høre ZhilleN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Da har jeg endelig fått på ACS fangerene å sommerhjula Sykt fin e34! Det må jeg si. Men kan jeg spørre hvorfor du har skiltholder fra Halden? Kjøpt bilen i Halden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Et par bilder fra idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Et par bilder fra idag! Kanskje noe å ha på veggen i stua? For det bilde var bare nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Tjo, hadde vært fint det Men får vente til bilen er ferdig, og heller få flere fine bilder =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 I helvete! Nam, Sofa! Det var ikke feil! *bytte pappa? bytte?* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 I helvete! Nam, Sofa! Det var ikke feil!*bytte pappa? bytte?* Haha, spørs om jeg vil ha de felgene på bilen altså. Har heller trua på de andre hjula faktisk. Og tror ikke han er keen på å bytte felger med guttungen Disse hjula subber som en helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Da har vi et problem når din skal ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Da har vi et problem når din skal ned Akkurat Men blir seende sånn her ut en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Da har jeg endelig fått på ACS fangerene å sommerhjula Sykt fin e34! Det må jeg si. Men kan jeg spørre hvorfor du har skiltholder fra Halden? Kjøpt bilen i Halden? nydelig farge og bil!! første jeg legger merke til er at jeg ville senka siste biten uansett veier:P bredfront og m5plate på bagasje lokket.. og potta er skjev. meeen ellers nydelig bil du har der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Da har jeg endelig fått på ACS fangerene å sommerhjula Sykt fin e34! Det må jeg si. Men kan jeg spørre hvorfor du har skiltholder fra Halden? Kjøpt bilen i Halden? nydelig farge og bil!! første jeg legger merke til er at jeg ville senka siste biten uansett veier:P bredfront og m5plate på bagasje lokket.. og potta er skjev. meeen ellers nydelig bil du har der. Takk for det ja, kjøpt i halden ! vurderer senk, men veit fronten blir rivd av. heelt jævelige veier her på Nesodden, du ville ikke trudd det. Bredfront er noe jeg skal ha, å M5 skiltplate er jeg ikke heeelt sikker på ! Potta har forige eier Sveisa skeivt. men skal Ha på ACS potte ettervert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 I dag var det strålende sol og tørre veier i Bergen, så sommerhjulene kom endelig på Lavt nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 kaaaaan bli lavere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå