Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da har jeg endelig fått på ACS fangerene å sommerhjula :D

j363s09qfii2nf5kyt7x.jpg

bz05e1jeemlsfu8lespp.jpg

7zr9shl07frvc176kgyb.jpg

Sykt fin e34! :) Det må jeg si. Men kan jeg spørre hvorfor du har skiltholder fra Halden? :D Kjøpt bilen i Halden?

Skrevet
I helvete! Nam, Sofa! Det var ikke feil!

*bytte pappa? bytte?*

Haha, spørs om jeg vil ha de felgene på bilen altså. Har heller trua på de andre hjula faktisk. Og tror ikke han er keen på å bytte felger med guttungen :P Disse hjula subber som en helt.

Skrevet

j363s09qfii2nf5kyt7x.jpg

bz05e1jeemlsfu8lespp.jpg

7zr9shl07frvc176kgyb.jpg

Sykt fin e34! :) Det må jeg si. Men kan jeg spørre hvorfor du har skiltholder fra Halden? :D Kjøpt bilen i Halden?

nydelig farge og bil!! første jeg legger merke til er at jeg ville senka siste biten uansett veier:P bredfront og m5plate på bagasje lokket.. og potta er skjev. meeen ellers nydelig bil du har der.

Skrevet

nydelig farge og bil!! første jeg legger merke til er at jeg ville senka siste biten uansett veier:P bredfront og m5plate på bagasje lokket.. og potta er skjev. meeen ellers nydelig bil du har der.

Takk for det ;) ja, kjøpt i halden !

vurderer senk, men veit fronten blir rivd av. heelt jævelige veier her på Nesodden, du ville ikke trudd det. Bredfront er noe jeg skal ha, å M5 skiltplate er jeg ikke heeelt sikker på ! Potta har forige eier Sveisa skeivt. men skal Ha på ACS potte ettervert.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...