///FredriK.S Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 Et par bilder fra igår Hmm.... M3 Touring??? I alle fall M3speil i ruta. Store bremseskiver også. Er det rett og slett en liten sleeper vi ser? :D
Sopihop Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 Min første BMW og må så langt si jeg er særdeles fornøyd med bil og motor (30d).
Poppy Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 Min første BMW og må så langt si jeg er særdeles fornøyd med bil og motor (30d).[ Bilde ] Wow for et bilde! Det er jo kjære reklamebilde for X3 det er
Mantis Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 Fin bil og god kvalitet på bildene Slikt liker vi.
ThomasE91 Skrevet September 23, 2013 Skrevet September 23, 2013 Meg og frode var ute å tok noen rulle bilder.. så her har dere et bilde som jeg er ferdig med.. men flere igjen å redigere. Var litt mørkt når vi tok bildene så litt for høy iso i mine øyne. menmen, sånn ble det hvertfall..
oleand14 Skrevet September 23, 2013 Skrevet September 23, 2013 318D 122hk- 180hk (chip) 2006 mod -2010 front med panser -lakka tak og speil, må gjøres om igjenn. (støv under lakk og dråpe på speil. -m-sport. -hks understell. -hel elektrisk skinn interiør fra 2011 mod. -engel eyes streika, men er blå. planer: -folijering matt svart. -røde angel eyes. -kantede 2 delte felger med blå kant og svart eiker. -større turbo/dyser/kjøling/effektanlegg osv.
|Ole| Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 Meg og frode var ute å tok noen rulle bilder.. så her har dere et bilde som jeg er ferdig med.. men flere igjen å redigere. Var litt mørkt når vi tok bildene så litt for høy iso i mine øyne. menmen, sånn ble det hvertfall..[ Bilde ] Å HERREFRED for ei vogn, pøøøs på med bilder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå