APedersen Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Stasjonsvogna har fått på seg sommerhjul. Må visst på med senkesettet snart også Bodø? Skulle spørre om det samme, titta litt på den i bodø ved siden av E6'n
Eksos Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Modda til ett bilde nå Bilen er feil vei, og vinkelene blei ikke helt riktige, men men...
liffi Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Nesten klar til Bmw CCN i morgen bare få vaska den litt !!
Reintz Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Gleder meg til å se bilen din live i morgen liffi! Er så sinnsykt strøken!
liffi Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Jotakk Gleder meg til å titte på Masse bra Bimmere !!
stigr85 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Polert og klar til treff på søndag Ikke verdens beste location, men hadde akkurat rygget den ut av garasjen etter polering...
H_Vatn Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Nesten klar til Bmw CCN i morgen bare få vaska den litt !! stilig bilde;) men du? hva limte dere acs leppa med? holder den på og løsne allerede`holder på og skal montere ei leppe av noe slag selv skjønner du så skulle hatt noe kult og limt med;) mvh
liffi Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 løsner fordi bilen var på EU-kontroll, å di verksted gutta var litt uforsiktig når bilen skulle på bukk ! husker ikke helt hva den er limt med, men kan sjekke det opp for deg jeg
H_Vatn Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 okei. ja de kan vell være litt hardhendte de på verkste. tror fartsdempere kommer til og ta livet av fronten min. har 6cm klaring framme nå også må jeg skru den opp litt på rævva så da blir det kanskje 5? men må lide litt for skjønnheten;) mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå