Gå til innhold

Blinklys frem E46Ci forskjell på type? hjelp:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du Arnesen :oops:

Jeg ser ikke noe galt på bildene utenom at det er dårlig passform på blinklysene :oops:

du spør om han er sikker på at det ikke er en facelift, men om du ser på bildene i første post så ser man jo at det ikke er det...

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt på bildene utenom at det er dårlig passform på blinklysene :oops:

du spør om han er sikker på at det ikke er en facelift, men om du ser på bildene i første post så ser man jo at det ikke er det...

Nei, det gjør jeg ikke..

Jeg spør ikke om det er facelift :? jeg spør om bilen er nyere enn 09/01!!!

E46 coupe har endel av oppgraderingene som sedan har fra 02. Motor, ratt, navi osv men facelift ble ikke coupe før 03....

Skrevet
Slik ser mine ut også. REgner med at det er Depo lykter du har? De jeg fikk fra gs har ubrukelig passform... Prøvd å ta ut lykta for å montere på osv osv, men det blir ikke skikkelig bra...

Ser jo at det står Depo inni lykteglasset nå :lol: er sikkert samme rammlet :?

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke..

Jeg spør ikke om det er facelift :? jeg spør om bilen er nyere enn 09/01!!!

E46 coupe har endel av oppgraderingene som sedan har fra 02. Motor, ratt, navi osv men facelift ble ikke coupe før 03....

Bilen er sannsynligvis nyere enn 09/01 ja, men når jeg så på produksjonsdato på "utstyrsliste-skjema" som jeg spurte bmw om, så sto det en eller annen måned i 2000, så er sikkert en feil gjort av de..

Skrevet
Slik ser mine ut også. REgner med at det er Depo lykter du har? De jeg fikk fra gs har ubrukelig passform... Prøvd å ta ut lykta for å montere på osv osv, men det blir ikke skikkelig bra...

Hva gjorde du for å løse problemet btw? :)

Skrevet

Jeg har like lykter som S.Arnesen, de har jeg fått til ganske bra nå. :)

Før stakk de ut med ca 5mm i forhold til hovedlykta, men nå er de helt gjevne.

Selve lyktene har korrekt passform, men festemekanismen er litt feilprodusert.

Skrevet

hmm, mine har feil passform frem og da :S må nok levere de tilbake, men hva hjelper det om de sender et nytt par med samme problem :S

Noen andre merker å overveie? må være sorte av samme utseende :P

Skrevet

Fikk ett par av DEPO (fra GS) idag, monterte de idag. Passform var ikke 100% lik orginale. Virker litt bredere disse fra DEPO. De ble lignendes som på TS sine bilder fra 1st post, stakk litt ut. Måtte til med justering av frontlykta for å det til. De orginale ligger ca. 20-30mm inntrykt innover, mens DEpo lykta ligger beint på - altså glass fra frontlykt og glass fra blinklysa ligger på samme høyde (WOW, jeg er virkelig dårlig til å beskrive ting, kronglete)

Uannsett, så syns jeg det ble bedre med lik høyde. Jeg måtte justere begge frontlykta lengre inn mot grillen. Ta av alle fire skrurer som holder frontlykta, ta av lykte lista. juster frontlys (2 skruer som holder clips-inn greiene) litt mot grill/nyrer retningen, trykk på plass DEPO lyktene. Og på med alt igjen. var så mørkt ute når jeg gjorde dette klokken 21.30, skal ta bilde imorgen.

Skrevet
Fikk ett par av DEPO (fra GS) idag, monterte de idag. Passform var ikke 100% lik orginale. Virker litt bredere disse fra DEPO. De ble lignendes som på TS sine bilder fra 1st post, stakk litt ut. Måtte til med justering av frontlykta for å det til. De orginale ligger ca. 20-30mm inntrykt innover, mens DEpo lykta ligger beint på - altså glass fra frontlykt og glass fra blinklysa ligger på samme høyde (WOW, jeg er virkelig dårlig til å beskrive ting, kronglete)

Uannsett, så syns jeg det ble bedre med lik høyde. Jeg måtte justere begge frontlykta lengre inn mot grillen. Ta av alle fire skrurer som holder frontlykta, ta av lykte lista. juster frontlys (2 skruer som holder clips-inn greiene) litt mot grill/nyrer retningen, trykk på plass DEPO lyktene. Og på med alt igjen. var så mørkt ute når jeg gjorde dette klokken 21.30, skal ta bilde imorgen.

Takk for tilbakemelding :)

hmm, må se nærmere på dette i dag..

Skrevet

er jo mulig å få de lengre inn mot skjerm, men da må jeg skjære opp den gummilista "bak" blinklyset, men da kan jeg jo ikke levere de inn igjen.. :S

Så passer jo ikke "sirklene" sammen, så jeg er litt i tvil på hva jeg skal gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...