Steffan C Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 ":a04tbuq5]Du måtte ta det ene hjulet der ikke bmwrondellen er sentrert opp mot M-merket ja... Mission i morra å rette opp den Hæhæ, tok bare det første og beste, samt M merket sto veldig riktig på det hjulet. Forøvrig en utrolig fet bil du har nå Simon, og felgene er bare digg på den . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elino Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Mange hadde dratt da vi kom, sent ute som vanlig vi Men her er noen av bildene jeg tok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Mange pene bilder og ikke minst mange rå tøffe biler! Skulle vært der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 helt ærlig..etter dette treffet er jeg lei av E30 as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 helt ærlig..etter dette treffet er jeg lei av E30 as... Know the feeling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 så ut som ett konge treff FULLT med pene og kule biler! ønsker jeg var der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Det var et hyggelig treff med mye fint å se på. Kameraten min følte seg litt ensom med Mini-en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Mine bilder er som vanlig lastet opp HIT. Noen smakebiter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 helt ærlig..etter dette treffet er jeg lei av E30 as... Know the feeling... Bildene mine er nesten e30-fri sone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 ":2xxu4onx]Mine bilder er som vanlig lastet opp HIT. Noen smakebiter: *bilder* Strøkne bilder som alltid simon Spesielt av de to østfold karene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Representin' Eastside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 ":14bv5zn8]Representin' Eastside Se der ja, min sleskette positur ble virkelig bra Imponert over loddtrekningen deres også ":14bv5zn8] helt ærlig..etter dette treffet er jeg lei av E30 as... Know the feeling... Bildene mine er nesten e30-fri sone Noe dine fans setter pris på Ikke noe galt med e30, men litt mye av det gode for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Haha, It's good to have fans Har ikke noe mot e30 selv, men det kan bli litt mye av det til tider. Interessant at det blir fler og fler e46, og færre og færre e34 på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Dette treffet var jo ingenting mtp E30 antall...mye mere E30 på BMW dagene Du måtte ta bilde av meg da jeg gnikka litt ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 For dere som synes mobilkamera gir bra bilder: Her er en sammenligning mellom hva jeg tror (håper) er et mobilkamera og speilrefleks: (Lånte mobilbildet fra Tore på bmwccn... DENNE tråden. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå