Dr_S Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Mine bilder ligger HER Canon Ixus 7...så ikke noe wow-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 ":2l91fnjj]For dere som synes mobilkamera gir bra bilder:Her er en sammenligning mellom hva jeg tror (håper) er et mobilkamera og speilrefleks: *bilder* (Lånte mobilbildet fra Tore på bmwccn... DENNE tråden. ) Ingenting kan måle seg med speilrefleks, men jeg må innrømme at jeg syns kameraet på tlf min er rimelig kurant. Ikke de skarpeste bildene, men helt kurant til jeg får investert i speilrefleks selv også... Noen bilder jeg tok med tlf: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Ikke så ille det siste der! Fint motiv også Skal jeg tippe z4 2.2 ess? Minner meg på at jeg må ta motorvask... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 ":1isi4abk]Ikke så ille det siste der! Fint motiv også Skal jeg tippe z4 2.2 ess? Minner meg på at jeg må ta motorvask... 10 poeng til deg det vettu Fant ut tallene til 2.2 med kompressor da, 5.6sek fra 0-100 og 280hk... Fikk Arnesen mindre lyst på z4 nå tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 godt jeg ikke er den eneste som er ganske så lei av enorme mengder E30...jaja om noen vil betale masse for en bitteliten bil så opp til dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 var dessuten veldig få bilder av sjuerne på treffet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 var dessuten veldig få bilder av sjuerne på treffet... Ikke klag, jeg har ikke funnet et eneste av min ennå! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 var dessuten veldig få bilder av sjuerne på treffet... Ikke klag, jeg har ikke funnet et eneste av min ennå! =) Mener jeg så et bilde av bilen din et eller annet sted Thomas, hmm. Wicky124 hvor lenge sto bilen din egentlig inne på område?? he he . Edit: var nå et fint oversiktsbilde av bl.a 9 7`ere på rad og rekke på bmwccn fora der det ligger 2 bilde tråder også. Dårlig med bilder av E34 rekka samlet også, var par oversikts bilder da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 wicky syns jeg at jeg så kom inn mens det var loddtrekning/kåring? hehe, kanskje ikke så rart at ingen tok bilder da, var jo surt og jævlig... (ja, jeg var optimist og stilte med shorts...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 stod der en stund..tok en runde...ble kaldt...spiste kebab og kom tilbake igjen..heheheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Så ut som et flott treff nok engang.. Denne gang ser det også ut til at det ble litt bedre organisert med samme modellserier på rekke og rad. Ikke like heldig med været som i fjor, men det så alikevel svært trivelig ut. Takk for flotte bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Utrulig mange flotte biler Og ikke minst flotte M3r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 mange fine bilder tilogmed hagenissebilen er jo ren! dumt jeg måtte i konf! men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Jeg var jo innom ganske tidlig, måtte dessverre dra pga jobb. Men bilen min har vært utfor Oslo-bøller så er ike no særlig å vise frem alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 tilogmed hagenissebilen er jo ren! Til og med?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå