///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 tilogmed hagenissebilen er jo ren! Til og med?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Uredigerte og ærlige bilder, høhø.. Gratulerer til alle tre! Til og med de små har råere redskap enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 fine bilder tore men du anders? hva gjorde du egentlig annet på det treffet enn å flytte på balltreet? står jo på forskjellige plasser på HVERT bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Min bil også jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 men du anders? hva gjorde du egentlig annet på det treffet enn å flytte på balltreet? står jo på forskjellige plasser på HVERT bilde Ehm, balltreet sto jo der hele tiden det da Bra bilder ja Tore, godt med noen som er helt ekte også, kan bli litt lei PS bilder også selvom det blir seende _veldig_ bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Detta jævla balltreet ass.. Skal faen skaffe meg Maskingevær til å støtte opp Bagasjeluka med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 men du anders? hva gjorde du egentlig annet på det treffet enn å flytte på balltreet? står jo på forskjellige plasser på HVERT bilde Ehm, balltreet sto jo der hele tiden det da Bra bilder ja Tore, godt med noen som er helt ekte også, kan bli litt lei PS bilder også selvom det blir seende _veldig_ bra ut har sett et bilde med balltreet foran, og et der det står bak, og nå et i setet lurer på om ikke det var et til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 BreitBau: Hehehe, hadde sett sykt ut med en 12-7 elns i trunk'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 har sett et bilde med balltreet foran, og et der det står bak, og nå et i setet lurer på om ikke det var et til... Ikke fra det treffet der da hvertfall, men ja, setter det lit forskjellige steder innimellom.. Er ikke sånn at det har en fast plass liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Hmm Jeg har en TMP i soft gun da, men den ser jaggu ekte nok ut med sluttstykke og greier.. Få ta å lakke den Diamantsvart og deretter montere den fast i trunken eller noe med ett glassskap over.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Spør du meg synes jeg hele greia med balltreet er en smule harry... Så det sto i passasjersetet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Ja vet du mener det Men mange som liker det også, mange som har kommet bort til meg og sagt at det er en morsom detalj Så er vel en smakssak det der som alt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 hehe... kanskje det var det andre treffet da ^^ hehe dr_snurr er bare misunnelig ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Min bil også jo. Sto faktisk parkert ved siden av deg. Etter at den gule e46'en dro ihvertfall hehe Siklet veldig på den leppa di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 tipper jeg skal bruke elgbørsa til panserstøtte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå