Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det fungerer meget bra!

Det var 340hk ca i Thmoas_Ja sin når jeg hadde den, og det gikk ikke ille det ihvertfall.

Du får kaste på ett m50innsug i samme slengen dirtydicky, så får du enda noen hester. Og IC, så kan du kjøre på 0,65bar i trykk. Da flytter det seg bra. :D

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nei den går vel ganske greit:) Drar bra ifra bunn og veldig bra over 4000 men bare synd at det stopper på 6500:( men merka ekstremt stor forskjell ved å bytte til grenrør å caterstatter med x pipe. Det ble en helt ny bil. Hadde m3 catalisatorer å de var sikkert modne for utskifting,siden det var så stor forskjell.

Skrevet
Det fungerer meget bra!

Det var 340hk ca i Thmoas_Ja sin når jeg hadde den, og det gikk ikke ille det ihvertfall.

Du får kaste på ett m50innsug i samme slengen dirtydicky, så får du enda noen hester. Og IC, så kan du kjøre på 0,65bar i trykk. Da flytter det seg bra. :D

Hehe tro meg har endel stash på den :P

M3 kammer, M50 innsug Chip, grenrør, ++ små dill.

men ja tror det kommer til å flytte seg. blir morro, vis det blir noe av det.

kjøpt leilighet bil og så ble det en smelt 328 denne måneden så pengene flyr jo

Skrevet
m50 innsuget har han allerede ;-)

kjør på kim... du har jo både tid å penger til å drive med det :-) hehe

hehe :D tid har jeg ikke så møe av :lol: penger har jeg vel ikke noe mer en noen andre :lol:

men sykt lyst så får se hva som skjer :)

Skrevet
hehe... åssen går det med banebilen btw? denen er vel lagt på is? eller?[/quote

nja litt sånn. gjør litt her å der på den. usikker på om b28n bare skal ned i den. må se.

Skrevet

Så lenge du har de modsene der fra før, så er det jo bare å kaste på ei presse og IC. Da har du vogn som flytter seg greit. :D

Skrevet
ifølge ess så er m52 motoren ett bedre utgangspunkt for kompressor. Visstnok bedre enn m54 også...

Hvem av de var det som hevdet dette?

Det er ingen logisk forklaring på det, spesiellt ikke at M52TU motoren skal være bedre egnet en M54 motoren, iom at M54 motoren er en videreutviklet utgave med mindre restriktivt innsug og ellers ingen bakdeler. ESS har ved flere anledninger montert innsug fra M54 motoren på M52TU motoren iflg Hans@ESS,nettopp pga dette er mer egnet.

Skrevet
ifølge ess så er m52 motoren ett bedre utgangspunkt for kompressor. Visstnok bedre enn m54 også...

Hvem av de var det som hevdet dette?

Det er ingen logisk forklaring på det, spesiellt ikke at M52TU motoren skal være bedre egnet en M54 motoren, iom at M54 motoren er en videreutviklet utgave med mindre restriktivt innsug og ellers ingen bakdeler. ESS har ved flere anledninger montert innsug fra M54 motoren på M52TU motoren iflg Hans@ESS,nettopp pga dette er mer egnet.

som nevnt tidligere i tråden så vet jeg ikke hvorfor, men kan jo f.eks være fordi m52tü maskin ikke er under like stor belastning som m54 motoren orginalt. Siden det allerede er hentet ut mer av m54 motoren, og m54 og m52tü moteren har mange like komponenter.

Jeg fikk uansett beskjed fra Hans petter på ess at m52tü var en av de best egnede motorene for kompressor da jeg sjekket opp dette for noen uker siden, da disse hadde litt å gå på på orginalt oppsett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...