Incognito Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Jeg har søkt en del på nettet og finner ingen oversikt over hva følgende pakker inkluderer til en E91 BMW 320DAT: - 7RS Comfort Pakke - 563 Lyspakke - 7RP Advantage Pakke - 493 Oppbevarings pakke På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 har du en e91 og du ønsker å se utstyrslisten over bilen din? eller ønsker du bare og vite hva du kan få til den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Jeg hi-jacker denne tråden og spør hvordan ser du ekstrautstyret ditt i en bil du allerede har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Jeg hi-jacker denne tråden og spør hvordan ser du ekstrautstyret ditt i en bil du allerede har? Pleier å stå trykket på en av de første sidene i instruksjonsboken. Har du det ikke der kan du i følge flere her sende en E-mail til BMW Norge og spørre dem om å få en liste til din bil. - Vil du bare se det faktiske utstyret kan du sette deg i bilen din og se deg rundt! (klarte ikke å la være) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Det kan varierer fra årsmodell til årsmodell hva som er inkludert og ikke, men for gjeldende modell finner du det på www.bmw.no. Er bare å velge å konfigurere ny bil, så finner du utstyrskodene på pakker/ekstrautstyr... Comfort er rails, PDC bak, regnsensor, klimaautomatikk, cruise control, aut. nedblendbart innvendig speil++ Lyspakke er div. sminke/leselys, dørhåndtak++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Jeg hi-jacker denne tråden og spør hvordan ser du ekstrautstyret ditt i en bil du allerede har? du kan sende en mail med ramme nummeret ditt til: info@bmw.no da får du svar med utstyrslista etter kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Comfortpakke: Radio BMW Professional, Park Distance Control (PDC) bak, Automatisk avblendbart innvendig speil, Cruise controll, Klimaautomatikk, Just. midtarmlene foran, Regnsensor og Takrails Dynamicpakke: LM felg V-eke 285 RFT 17", Sportsratt i skinn, Lyktespylersystem, Lyspakke, M-sportsfjæring, Sportsseter foran og Xenon M sportspakke: Alpinhvit, Stoff Blue Shadow/Alcantara Antrasitt/Sort, Interiørlister i aluminium, LM felg Dobbelteke 194 M RFT 17", Individual antrasitt taktrekk, Individual høyglandspolert shadowline, M-aerodynamikk pakke, M-sportsfjæring, M-sportsratt i skinn og Sportsseter Lyspakke: Leselys, belyste sminkespeil, belyste utvendige dørhåndtak, utstigningslys, fotromsbelysning og softlights Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Takk:-) Jeg skal kjøpe bil og annonsene inneholder pakker, men ikke innhold. Jeg kontaktet BMW og fikk tilsendt utstyrslista på ett par aktuelle biler, men fortsatt pakker uten innhold. Er dynamic = advantage? Advantage leveres lengre, men 2007-modellene som jeg vurderer har advantage pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Jeg undrer også på 'advantage'-pakken... EDIT: Fant noe her: viewtopic.php?f=9&t=129659 Men det vil si at sportsfjæring er ikke med her? Skuff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet August 13, 2020 Share Skrevet August 13, 2020 Gammel tråd forøvrig men like aktuell : Noen som har info på hva utstyrskoder til BMW E70 2011 modell inneholder ? 7R7 Innovation Package 7RS Package Comfort 230 Extra Package EU spec På førehand takk 🙋♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 13, 2020 Share Skrevet August 13, 2020 Søkte litt på Google og fant prisliste for 2012 modell, der stod ikke disse utstyrskoder nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet August 13, 2020 Share Skrevet August 13, 2020 1 time siden, Otis skrev: Søkte litt på Google og fant prisliste for 2012 modell, der stod ikke disse utstyrskoder nevnt. Takker ! Bruktimport fra Tyskland for noen år tilbake om det spiller noen rolle ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 13, 2020 Share Skrevet August 13, 2020 Jeg vet ikke. Får håpe noen andre kommer innom her. Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå