Gå til innhold

Innhold i BMW-pakker

Incognito
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt en del på nettet og finner ingen oversikt over hva følgende pakker inkluderer til en E91 BMW 320DAT:

- 7RS Comfort Pakke

- 563 Lyspakke

- 7RP Advantage Pakke

- 493 Oppbevarings pakke

På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hi-jacker denne tråden og spør hvordan ser du ekstrautstyret ditt i en bil du allerede har?

Pleier å stå trykket på en av de første sidene i instruksjonsboken.

Har du det ikke der kan du i følge flere her sende en E-mail til BMW Norge og spørre dem om å få en liste til din bil.

- Vil du bare se det faktiske utstyret kan du sette deg i bilen din og se deg rundt! :wink: (klarte ikke å la være)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan varierer fra årsmodell til årsmodell hva som er inkludert og ikke, men for gjeldende modell finner du det på www.bmw.no. Er bare å velge å konfigurere ny bil, så finner du utstyrskodene på pakker/ekstrautstyr...

Comfort er rails, PDC bak, regnsensor, klimaautomatikk, cruise control, aut. nedblendbart innvendig speil++

Lyspakke er div. sminke/leselys, dørhåndtak++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Comfortpakke:

Radio BMW Professional, Park Distance Control (PDC) bak, Automatisk avblendbart innvendig speil, Cruise controll, Klimaautomatikk, Just. midtarmlene foran, Regnsensor og Takrails

Dynamicpakke:

LM felg V-eke 285 RFT 17", Sportsratt i skinn, Lyktespylersystem, Lyspakke, M-sportsfjæring, Sportsseter foran og Xenon

M sportspakke:

Alpinhvit, Stoff Blue Shadow/Alcantara Antrasitt/Sort, Interiørlister i aluminium, LM felg Dobbelteke 194 M RFT 17", Individual antrasitt taktrekk, Individual høyglandspolert shadowline, M-aerodynamikk pakke, M-sportsfjæring, M-sportsratt i skinn og Sportsseter

Lyspakke:

Leselys, belyste sminkespeil, belyste utvendige dørhåndtak, utstigningslys, fotromsbelysning og softlights

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:-) Jeg skal kjøpe bil og annonsene inneholder pakker, men ikke innhold. Jeg kontaktet BMW og fikk tilsendt utstyrslista på ett par aktuelle biler, men fortsatt pakker uten innhold.

Er dynamic = advantage? Advantage leveres lengre, men 2007-modellene som jeg vurderer har advantage pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...
  • 10 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...