Gå til innhold

broom! klokka 2030 tv2

Share

Anbefalte innlegg

Ettersom hva jeg skjønner var mye av problemet at alt av bilprogram blir svært dyre å lage, spesielt for en mediasjef som kanskje ikke forstår at det koster endel å låne og drive biler, samt betale kompensasjoner. Og at han følte at Autofil var lite bang for the bucks. Det er hva jeg har hørt.

Men er helt enig med Gunnar, programlederen er nødt til å skiftes ut.

Få inn noen man kan ta seriøst, og som faktisk vet hva han snakker om, og tørr å si hva han mener rett ut, uten forbehold og grøtforklaringer.

Litt heftige kameravinkler hadde ikke gjort noe... Og den hasjrøykende snowboardkødden av en mediafyr som sitter og lager lydsporene burde fått sparken, å dubbe en V10 på fullt brøl burde det vært gapestokkstraff for!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Må nok (desverre for Larsen og co) si meg enige med flertallet. Savner kritikken og mangfoldet et bilprogram skal ha. Dette fører jo videre til et underholdningsprogram.

Har på følelsen av at bilene som er blitt testet er lånt ut på "betingelse" av at bilen skal roses opp i vilden sky.... Angående Focusen så valgte (i følge Larsen) Ford å velge vekk 4 hjulstrekk for å spare vekt????? og derfor heller kjøre meg en en forhjulstrekker . forhjulstrekk med over 300 hester på et kortakslet Focus sier jo seg selv at man må klamre seg til rattet or å unngå å bli dratt ut i grøften. Og hvor mange nordmenn kjøper disse bilene?????

Hva med å teste det det de tester i i bladet motor/autofil. Med det tenker jeg spesielt på test mellom flere "vanlige" biler. På den måten kan underholdsverdien også være tilstede for ola nordmann, hans kone og 2 unger.

Og ettersom det heter "Brooom!" så er det bare å vente en masse båt/snøscooter/traktor/jordfreser/hekksaks tester....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare autofil all over again. Og en ting... la meg slippe han rød ødegård eller hva han heter. Makan til irriterende entusiasme....

Eneste som evt blir litt kult med broom er kjendis kjøringa. Bare fordi det skiller broom fra autofil.. ikke noe annet egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når top gear starter opp igjen?

Er ikke bestemt ennå, men ryktene sier i løpet av juni...

Herlig! Gleder meg 8)

21/6 er vel en fastsatt dato for oppstart av Top Gear?

21/6 er fastsatt dato for S13 :) Bare 47 dager igjenn!

Sitter å vurderer om jeg skal se på Top Gear Australia og Russland i tillegg, noen som vet om det er noe bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ettersom det heter "Brooom!" så er det bare å vente en masse båt/snøscooter/traktor/jordfreser/hekksaks tester....

Han var på P4 i går morges - da sa han at den store forskjellen fra Autofil var at de ikke skulle ha alt mulig annet - det skulle være primært bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var på P4 i går morges - da sa han at den store forskjellen fra Autofil var at de ikke skulle ha alt mulig annet - det skulle være primært bil.

Jeg (vi) venter i spenning 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å vurderer om jeg skal se på Top Gear Australia og Russland i tillegg, noen som vet om det er noe bra?

Top Gear Australia er i hvertfall utrolig trist..

Russland er ikke mye bra det heller. DÅRLIGE kopier av originalen!

Men er jo bare å laste ned en episode og se :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Gear Russland er ikke så spennende nei. Tror jeg har sett en hel episode, resten har jeg bare spolt igjennom.

Top Gear Australia er "helt greit", men langt i fra originalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på følelsen av at bilene som er blitt testet er lånt ut på "betingelse" av at bilen skal roses opp i vilden sky.... Angående Focusen

Forden har blitt rost opp i vilden sky av Både CAR, EVO, og Drivers-republic ( Autocar), den er den beste Hot Hatchen på markedet.

Angående Focusen så valgte (i følge Larsen) Ford å velge vekk 4 hjulstrekk for å spare vekt???

Dette er korrekt, tidlig i utviklingsstadiet hadde Focus RS 4WD, men bilen ble for tung. De bestemte seg derfor for å gjøre forhjulsdriften så bra som mulig istedenfor.

og derfor heller kjøre meg en en forhjulstrekker . forhjulstrekk med over 300 hester på et kortakslet Focus sier jo seg selv at man må klamre seg til rattet or å unngå å bli dratt ut i grøften.

Ford Focus RS sin RevoKnuckle teknologi er vissnok så bra at det nesten ikke forekommer Torquesteer. Det merkes, men ikke på langt nær så mye som man skulle ha trodd. Chris Harris i Drivers-republic sa faktisk at bilen IKKE føltes overmotorisert og lett kunne hatt 25-35 hester til. Du får ikke et større kompliment enn det med en 305 hesters forhjulsdrevet turbomaskin. Så med mindre du faktisk har PRØVD denne bilen, slutt å spekuler. det finnes faktisk `*gasp* bra forhjulsdrevne biler, Renault megane R26.R er også forhjulsdrevet og er en Nurnburningmaskin til 1000. Må si jeg elsker internett-professorer på biler.

Og hvor mange nordmenn kjøper disse bilene?????.

Ja helt enig, vi burde egentlig bare prøvekjøre Toyota Avensis, Golf 1.6 og Nissan Qashquai i bilprogrammer, det er jo dette folk kjøper! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford Focus RS sin RevoKnuckle teknologi er vissnok så bra at det nesten ikke forekommer Torquesteer. Det merkes, men ikke på langt nær så mye som man skulle ha trodd. Chris Harris i Drivers-republic sa faktisk at bilen IKKE føltes overmotorisert og lett kunne hatt 25-35 hester til. Du får ikke et større kompliment enn det med en 305 hesters forhjulsdrevet turbomaskin. Så med mindre du faktisk har PRØVD denne bilen, slutt å spekuler. det finnes faktisk `*gasp* bra forhjulsdrevne biler, Renault megane R26.R er også forhjulsdrevet og er en Nurnburningmaskin til 1000. Må si jeg elsker internett-professorer på biler.

Vel, har DU prøvd denne bilen? Ellers så gjorde jeg akkurat det som du gjør nå - referere til hva andre har sagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa og att neste program skulle han teste enn princess 94 fot et eller anna til x antall mill + moms så det er påan igjen berre å glede seg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett stusslig! Bytta rett over til Tangerudbakken :roll:

Herlig!

Kanskje skulle han glad kristne snøfreser testeren flytte inn på tangerudbakken, og heller la disse beboerne lage bilprogram?

Det må jo bare bli bedre!

:wink:

Det lages jo facebook grupper for å fjerne paprikaen fra grandiosa og for alt annet, kanskje vi burde lage en gruppe for å få larsen vekk fra skjermen?

Har mareritt mht den hysteriske latteren hans.

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...