Gå til innhold

Trenger bil, hjelp!! Kom med forslag max 50.000kr

Anbefalte innlegg

huff, MX5/miata er en råtøff bil når det kommer til kjørefølelse, det er jo en gokart. MEN, kan noen her helt ærlig si at de synes den er pen? eller i det hele tatt middels utseende? på de eldre modellene med vippelykter så ser det ut som om noen har stripset fast noen store hella-lamper på panseret når de er oppe. og de er jo laget for små japanere, og/eller kortvokste. men ja, er en artig bil, men jeg ville mye heller gått å kjøpt meg noe annet! :wink: men.... er jo bare min mening det da.

orginal mx5 ser temmelig stygg ut, spesielt med di store lyktene. MEN di kan bli fine med di rette mod

brosjan sin gammle:

f3z2pyepexjn9hppojn9.jpg

91581czapkv2lxiplgj0.jpg

mod: kompressor, større bremser, bedre dempere, senke fjærer, works 3delte felger 8x16, veltebøyle, sparco racing stoler, momo ratt, harley davidson lykter, org mx5/miata "styling" leppe fremme, bak og på bagasje lokk, grenrør, effekt anlegg, omlakkert til gul (pærlemor tror jeg), +++ mye mer jeg ikke husker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finne på å anbefale ham en Mazda på et BMW forum? sant skal sies... du får noe brukbart av E30 til 50, men av E36 får du bare "prosjekter".

Han spurte jo om bil, ikke kun BMW. I min verden ser mx5 bedre ut enn hva E30 gjør i tillegg så... :)

MR2 er morsom bil! Kamerat sin '91 gti (org. 156hk) holder greit følge med Z3n min... 0-100 er den nok raskere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAZDA?? skjerpings!

Finne på å anbefale ham en Mazda på et BMW forum? sant skal sies... du får noe brukbart av E30 til 50, men av E36 får du bare "prosjekter".

Syns faktisk det virker motsatt. En får en fin E36 til 50 lapper, men kun E30 prosjekter.

En må huske på at mk1 mx-5 kom i 1989. Utseendet da var nok fryktelig moderne. Jeg ville også gått for en Mx-5 :) Vurderte å kjøpe en som førstebil, men endte opp med Mx-3 istedet. Var en stor fordel med baksete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAZDA?? skjerpings!

Syns faktisk det virker motsatt. En får en fin E36 til 50 lapper, men kun E30 prosjekter.

En må huske på at mk1 mx-5 kom i 1989. Utseendet da var nok fryktelig moderne. Jeg ville også gått for en Mx-5 :) Vurderte å kjøpe en som førstebil, men endte opp med Mx-3 istedet. Var en stor fordel med baksete ;)

Båda ja og nei. en E30 til 50 pleier å være noe brukbart når det er en slik høy prislapp. en E36 til 50 er noe man garantert kommer til å bruke penger på.

Må faktisk innrømme at MX5 ER en bra bil... ikke uten grunn at den kan fått så mange 1.plass kåringer. En billig, driftssikker, sportslig og morsom bil som kun har en liten hake: hviken legning har føreren? er et spørsmål som lett kan dukke opp når man kjører en original MX5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...