Torek Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Jeg kommer imorgen! Blir morro å se andre sine bimmere Tut og vink og blink om du ser et trøtt tryne bak rattet på en Brokatröt E34! Blir 3,5 time søvn, og like mange timers kjøring inn >_> 3,5 time? Såpass heldig du ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 godt jeg bare har ca 35 min fant en artig E30 der i går da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Utrolig mye rått der ja. E30 med alt mellom himmel og jord under panseret. (S54, S2, V12 osv) Gadd ikke være der så lenge i år da jeg ikke har bil. Kommer sterkere tilbake på Våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Det som er litt tøft er jo at den E30en med S54 motor i virker med orginal ecu uten å gå i nødprogram... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 E30CCN Takk for idag, morsomt å komme seg utpå banen igjen, tross 2-3 heat med regn. Ble bedre utover dagen, tørt. Innser at jeg trenger r-dekk eller semi r-dekk til 17" mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Her trengs det seriøse sjåføroppgraderinger, for makan til håpløs kjøring. Uff. Tror jeg satt rekord i å bomme på svinger i dag. Men moro uansett! Spesielt når det tørket opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Ingen som fikk bilde av Breitbauen på bane da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Var på bane for første gang i dag. Utrolig morro å prøve, men kjørte med piggfrie vinterhjul rund baut. Satt ikke i det hele tatt, så måtte sleppe forbi hele tia. men var morro læll. Fikk noen lange sladder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Jepp det var 2 dager på banen unnagjordt. Var som vanlig morro. Fikk kjørt en del runder til sammen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HegeK Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Ingen som fikk bilde av Breitbauen på bane da? Jepp Jeg gjorde det. Tok veldig mange bilder av folk som kjørte, og fikk med deg også gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 bilder sier mer enn ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Ingen som fikk bilde av Breitbauen på bane da? Fikk bare 1 bilde av den. Ikke super-bilde, men det er et bilde! Slenger det opp etter at jeg har fått sovet ut litt. Rimelig sliten nå. Var forresten morro å se mange av bilene på forumet i action på våt bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 er det bilder av noe annet enn e30 der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 er det bilder av noe annet enn e30 der da? Jeg stillte hvertfall med min E21 på lørdagen, vet ikke om noen har bilder av den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå