Gå til innhold

BMWCCN sitt treff på Rudskogen 6-7 Juni

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, har jo noen slektinger i Mysen som eg sikkert kan sove hos, men det blir så langt å kjøre...

Mysen er rett før Rudskogen da. Hvis du vil kan jeg møte deg der så kjører vi sammen til Rudskogen?

Hadde jeg ikke hatt fullt hus kunne du vært hos meg den helga....

:oops: Der ser du kor kjente eg e på østlandet. :P eg kommer nok bort på lørdagen, men hadde jo vært morsomt å fått med seg ein fest på kvelden... trur nesten eg må se det ann kossen eg ska gjøre det. Kan ikkje kjøre for seint him på søndagen da eg ska på jobb på mandagen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor parkerer de som kommer i transportmiddel (ikke BMW) ?

De siste årene har det vært parkering rundt kafetariaen og kartnes parkeringen for oss som ikke skal kjøre inn i depot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye dekk går det på vanlig kjøring der holdt jeg på og si?!

Må ha med byttedekk?

På BMWCCN-treff skal det mye til at du trenger nye dekk. Det blir som regel lite kjøring, og sladding er lik svartflagg. Eneste er at hvis du skal kjøre E32 kommer du til å slite mye venstre fremhjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor lenge du kjører hver gang... Kjørte vel 20 runder på våler i fjor og det skreik og kvein i alle svinger.. Allikvel kjørte jeg ikke mer enn 5 runder i slengen, og da sleit det nesten ikke dekk i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...