milhouse Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Hvilken motor er det i den du har bestilt, milhouse? har ikke vunnet i lotto så det er 23 med manuell kasse. Driver å prøver å finne ut hva slags sommerhjul jeg skal ha. Er ingen ting som er testet ut så er usikker. Men til uken skal vi prøve stjerneeker 230 på så vi får se. Har tenkt litt på replica csl også. Var litt vemodig å se kunder få bilen i dag og vite at min egentlig skulle vært her også!! skal forresten kjøre 35 på rudskogen den 19 mai.....JIPPI
Kjell Z3 Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Den nye Z4 er helt rå og MYE pener enn den gamle. Enda lenger panser gjør også sitt, og med taket på er den ekstra aggressiv. Dette er en bil jeg føler man ikke må venne seg til, den er rå og vakker ved første blikk.
Galro Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Dette er en bil jeg føler man ikke må venne seg til Flott! Da slipper jeg den bekymringen.
[space] Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Jeg var jo litt skeptisk til denne, men i dag har jeg studert, prøvesittet, hørt lyden, følt materialene, osv. Min konklusjon er at det rett og slett er en nyyyydelig bil! Dritsexy rumpe, tøffe linjer, og et utrolig digg førermiljø! Bagasjeplassen er ikke like god som i min z4 med taket nede, men det er egentlig helt ok plass. En må må bare pakke bagasjen før en legger ned taket. Linjene på bilen er helt nydelige med taket oppe også. Den ser bedre ut enn det jeg har sett på bilder. Absolutt en bil jeg kunne byttet min z4 i om finansene var på plass. Jeg har en haug bilder i kameraet. Får legge opp noen ettter hvert
Geir Anders Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Er veldig enig mye av det Simon sier her, absolutt en velykket bil fra BMW. Har også mye bilder fra dagen på Øvrevoll idag, her er en liten smakebit.
milhouse Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 venter på bilder!! Var det bare Billia som hadde bil der? Moro å høre at folk som har forrige z4 og z3 liker den nye.
///Magnus Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1183318#1183318 Ja, det var to Z4 fra Bilia der. En 23 og en 35.
[space] Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Inte dum! Klikk på bildene for å komme til flicrk der en kan velge å se de i forskjellig oppløsning.
Fredrik 90 Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Jeg synes den nye Z4 er mye penere i designet en den gamle. Mye mer elegant men samtidig en solid dose råskap. Skal bli spennende å prøve denne. Jeg håper bare BMW dropper den upersonlige 2,0 literen på 150 hk, denne var faktisk trist i den forrige Z4en, bilen var kjedelig å kjøre. 2,2 med 170 var små sprek og ble gøyal på høyt turtall mens 2,5 var en artig bil rett og slett. Håper også at BMW i disse miljøtider kan holde Z4 utenfor miljøhysteriet med mindre og mindre motorer. Ryktene går jo f eks om at den nye 5-serien skal komme som 518 med dieselmotor, et slags grønt miljø alternativ.
Lars89 Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Enig med Fredrik90 her. Håper de heller kommer med Z2 med mye lavere vekt og mindre motorer. Og for all del ikke disesel... Fikk du forresten prøvd 35i-en som var i Arendal, Fredrik?
milhouse Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Den 35 er BMW Norge sin, ikke Bilia sin. Den skal vist ta turen innom jobben min i dag!!! Bilen min kommer i morgen eller på torsdag så da kan dere få flere bilder samt. En liten test av bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå