m-blå Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Bilen er nå inne til en liten "makeover". Nye dører og bakluke pga. antydning til noe "brunt" i en fals og to. Ikke mye men nok til og få nytt uten spørsmål og får også lakkert skjermer da jeg sa at jeg ikke godtok fargeforskjell. Panseret var det en del steinsprut på, så jeg benyttet sjangsen til og få tatt det med det samme. Slik står den nå i helgen da de ikke ble ferdige med og montere. Så får den nå stå og herde litt ekstra da, like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Ser du slipper billig unna med "hellakkering" da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 nå blir den så fin atte fint at du får en premiert norges-mester (om jeg ikke husker feil) til å sprøyte den da Øyvind er en flink lakkerer må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Ser du slipper billig unna med "hellakkering" da Ja ikke sant nå blir den så fin atte fint at du får en premiert norges-mester (om jeg ikke husker feil) til å sprøyte den da Øyvind er en flink lakkerer må jeg si. Det viste jeg ikke. Ikke verst, da er det nok en bra jobb som er gjort da Har ikke fått sjekket enda. Får vel bilen på mandag ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Ble bilen lakkert med hjulbuelister, lykter og fangere på? Gudmundsen lakkering dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Ble bilen lakkert med hjulbuelister, lykter og fangere på?Gudmundsen lakkering dette? Aner ikke, men det ser sånn ut. Ikke Gudmundsen nei , men Torgersen lakk. Bavaria har visst begynt og bruke dem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Så du benytter ikke sjansen til å lakkere de sorte plastlistene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Så du benytter ikke sjansen til å lakkere de sorte plastlistene også? Var i mine tanker men slo det fra meg. Har 1,5km med grusvei ut til hytta og synes det er herligt og bare gi gass og ikke tenke på steinsprut på lakk osv. Heller sort enn lakk som hadde blitt stygg etter en stund. Skulle jeg gjort noe var det og satt på 4,8 is leppe foran og bak, men synes bilen er grei som den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Så du benytter ikke sjansen til å lakkere de sorte plastlistene også? Var i mine tanker men slo det fra meg. Har 1,5km med grusvei ut til hytta og synes det er herligt og bare gi gass og ikke tenke på steinsprut på lakk osv. Heller sort enn lakk som hadde blitt stygg etter en stund. Skulle jeg gjort noe var det og satt på 4,8 is leppe foran og bak, men synes bilen er grei som den er nå. Ja, lakk som flasser av plast er mildt sagt ikke noe pent, så da er det kanskje like greit å ha det orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Ble bilen lakkert med hjulbuelister, lykter og fangere på?Gudmundsen lakkering dette? Aner ikke, men det ser sånn ut. Ikke Gudmundsen nei , men Torgersen lakk. Bavaria har visst begynt og bruke dem nå. Heldiggris på min ble det skifta bakluke og lakka på gudmundsen, og den har et gulskjær i forhold til resten av bilen.. "nydelig" arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Digg med hellakkering Kan du utdype litt mere om hvor du fant antydning til rust?? Må gå over min jeg også før garantier går ut. På forhånd takk, LarsGøran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Digg med hellakkering Kan du utdype litt mere om hvor du fant antydning til rust?? Må gå over min jeg også før garantier går ut. På forhånd takk, LarsGøran Var ikke hellakkering. Fikk nye dører og bakluke og fikk da også lakkert skjermene for og unngå fargeforskjell. Kun støtfangere og tak som ikke er lakkert. Panseret betalte jeg selv for og få lakket samtidig pga. steinsprut. Jeg leverte min bil inn til Bavaria etter at jeg kjøpte den privat for og ta en If bruktbiltest, og det var mekanikeren der som sjekket bilen som fant rust i en fals på noen dører. Han viste meg , men det var ikke lett og oppdage selv. De sa med en gang at jeg ville få nye dører uten kostnad. Jeg sa da at den fargen jeg har er veldig lett og få fargeforskjell på og at jeg ikke ville like det. Ble da enige om at de og lakkerte skjermene for og unngå dette. Alt i alt meget god service fra Bavaria Haugesund. Sjekk litt selv i falser og bestill rett og slett en time hos din Bmw forhandler for og få sjekket dette før rustgaranti utgår. Husk forhandleren betaler ikke noe for dette hvis noe må skiftes, det gjør Bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Endelig vær til og ta noen bilder i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Dette ble veldig bra... Flott bil Kunne godt tenkt meg sølv nå etter å ha vasket bil et par timer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Dette ble veldig bra... Flott bil Kunne godt tenkt meg sølv nå etter å ha vasket bil et par timer... Er fornøyd ja . Har hatt en del sorte biler selv og ingenting er finere en sort og nyvasket, men det er så irriterende når du kjører en liten tur så viser støv osv... Bestemte meg denne gang for Sterling grå (er ikke sølv) og har ikke treget på det nei siden det er såpass stor bil og tar litt tid og vaske. Bilen ser kanskje litt lys ut på bildene siden de er tatt i sollys, men er nok en god del mørkere enn sølv metallic. Sko gjerne likt og sett noen bilder av din bil runstra, du må legge ut noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå