bmwkizn Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Grattis Skikkelig pen bil Så utrolig strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Nå skinnern ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Veldig pen bil...nydelig farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Må være en god følelse å sitte med at bilen er fri for steinsprut og rustantydninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Takker for alle komplimenter her inne . Er meget fornøyd med bilen på alle måter ja. Bilen er nå inne igjen på ett par småting som jeg ikke var helt fornøyd etter jobben som ble gjort, pluss en liten service. Praktisk og levere inn bilen når jeg selv er på jobb offshore ,slipper jo da og kjøre rundt i konebilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Grattis! Utvilsomt den beste BMW'en jeg har hatt er x5. Bonusen er at man føler seg mye tryggere på veien. Bilen din er meget pen. Skifter jeg nå, blir det facelift. Atter en gang, Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Hei du,. Kan jeg spørre om hvor du fikk tak i de endestussene?? Originale BMW som hører til X5 4,8is, kjøpt og montert på Bavaria. Tør jeg spørre hva dem koster endestussene, har du delenummer? evt. sende meg en PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Hei du,. Kan jeg spørre om hvor du fikk tak i de endestussene?? Originale BMW som hører til X5 4,8is, kjøpt og montert på Bavaria. Tør jeg spørre hva dem koster endestussene, har du delenummer? evt. sende meg en PM? Tror jeg betalte ca. 2000kr. for dem på Bavaria. Har ikke noe delenr. NB...husk på at de ikke er plug and play. Må sveises på potten og er bare "dummy" som er sprayet sort inni. Eksosen kommer fremdeles ut igjennom rørene under bilen. Men ser jo meget bra ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Hei du,. Kan jeg spørre om hvor du fikk tak i de endestussene?? Originale BMW som hører til X5 4,8is, kjøpt og montert på Bavaria. Tør jeg spørre hva dem koster endestussene, har du delenummer? evt. sende meg en PM? Tror jeg betalte ca. 2000kr. for dem på Bavaria. Har ikke noe delenr. NB...husk på at de ikke er plug and play. Må sveises på potten og er bare "dummy" som er sprayet sort inni. Eksosen kommer fremdeles ut igjennom rørene under bilen. Men ser jo meget bra ut da Veldig smart! Har en kompis som er flink å sveise. Blir nok noen sånne!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Flott bil! Er det titansilber? Solfilm helt frem må du jo få deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Flott bil! Er det titansilber? Solfilm helt frem må du jo få deg Takk! Fargen heter Sterling grå metallic. Tror ikke jeg bryr meg så mye med film på rutene foran. Til Chris A: Gikk igjennom noen papirer i bilen og fant faktura på eksos-stusser. De har kode nr.: 18107512709 og prisen er 948kr.pr.stk.+mva. Men du må jo også ha noe som kalles "varmeskydd". Er rett og slett en gummipakning som ligger rundt åpningen mellom endestuss og plastikken på bakfangeren og dekker mellomrommet. Delenr.: 51127010123 og 51127010124 (venstre og høyre) Pris. 70kr.pr.stk.+mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 tror du de passer på X5 3.0 I ? de har jo litt lengre eksostusser og går ikke rett ned. vet ikke hvor stor hullet i enderøret er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Har handlet ny konebil 07 mod.(mangler 2 dager på å være 08 mod.) 118d facelift med den nye motoren på 143hk. med ett blandet forbruk på 0,45l/mil. Kun kjørt 19tkm. så her håper vi på ett problemfritt bilhold i mangen år fremover. Har også 2 års garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 gratulerer med nyyyyyyydelig bil m-blå. utrolig fin 118, så utrolig bra ut med den lille takspoilern også. God Påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Lekker konebil Bra du er "trofast" hos Bavaria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå