awt Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Ble bra det. Veldig pen den bilen din, er litt misunnelig på facelift-fronten din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Fikk endelig tak i originale carbon splittere til bilen (svindyre!).. Men er meget fornøyd med resultatet.. veldig bra! Carbon er nice. Skal ha det selv.. jeg blir faktisk kun misunnelig på facelift når jeg ser din bil! Det er den peneste facelift e46 coupe jeg har sett, og atpåtil så er den så utrolig diskrè!! Er en sann fryd å se på den! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 awt: Takker Du har vel planer om å bygge din om til facelift, har du ikke? Omnislash: Tusen takk for hyggelige ord! Jeg prøver å få et litt tøft utseende samtidig som den er "original"/diskré Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 enig! Det ble svinarått! og jeg likte virkelig den stratusGRå fargen på bilen din. Kanskje litt teit spm, men hvordan festes de? Må man borre hull og skru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Takker! Fargen er konge De limes på. Men nei, de limes ikke rett i fangeren. Du får med noe jeg først trodde var dobbelsidig tape, men viste seg å være noe man festet på fangeren og limte splitterene utenpå der igjen. Så kan man ta de av uten masse limrester på fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Splittere gjør underverker på M-tech ll fronten på E46. Og carbon er rimelig tøft. Jeg tror dette må være en av de tre-fire peneste E46 coupe på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 fineste e46 fjesløften på dette forumet iaf! det er helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 awt: Takker Du har vel planer om å bygge din om til facelift, har du ikke? Ønsker er vel heller mer korrekt, men det frister jo veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Hyggelig med skryt awt: Er vel rimelig dyrt å bygge om ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Da var litt mer carbon bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Da var litt mer carbon bestilt Hva har du bestilt da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Ble sabla pent detta assa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Også lurer jeg på hva slags angel eyes du har? jeg føler at å ikke ha det på en E46 ødelegger litt Tror jeg må skaffe meg det.. har xenon.. og vil ikke miste det.. men det finnes vel AE xenon i samme farge, og grøftelys.. må ha noe som jeg vet blir bra. og som evt ikke er vanskelig å koble og montere i originale lykter... jeg har dog ikke facelift lykter som du vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Ser jeg skal ut å senke bilen min imorgen Hvor kjøpte du angeleyes'ne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Ble sabla pent detta assa! Takker Hva har du bestilt da ? Også lurer jeg på hva slags angel eyes du har? jeg føler at å ikke ha det på en E46 ødelegger litt Tror jeg må skaffe meg det.. har xenon.. og vil ikke miste det.. men det finnes vel AE xenon i samme farge, og grøftelys.. må ha noe som jeg vet blir bra. og som evt ikke er vanskelig å koble og montere i originale lykter... jeg har dog ikke facelift lykter som du vet.. Får vente å se Jeg kjøpte mine Angel Eyes på ebay. Men jeg vet at mange her inne er fornøyd med biltema sine, til prefacelift. Koster 499 og er identiske til feks Umnitza sine (som er kvalitetsmerke). Mine er 6000k som er litt hvitere enn org xenon på 4300k Ser jeg skal ut å senke bilen min imorgen Hvor kjøpte du angeleyes'ne? Ja gjør det Som nevnt over er de kjøpt på ebay. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2004-200 ... ccessories Vet ikke om jeg skal anbefale de eller ikke, testet alle fire ringene før montering og da virket alle. Men etter montering røk den ene. Og så er de akkuratt for små til å gå rundt nærlyset, så jeg måtte sage over de på toppen bak det sølv dekselet for å bøye de rundt (er så vidt de ikke går rundt). Men når alt ble montert så var det plug and play. Ledningene passer direkte i originalt ledningsnett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg