Gå til innhold

'05 E46 320cd M-tech II Stratusgrau *Solgt, kan stenges*

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 377
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk endelig tak i originale carbon splittere til bilen (svindyre!).. Men er meget fornøyd med resultatet.. :)

DSC_1230redigert.jpg

DSC_1224redigert.jpg

DSC_1234redigert.jpg

veldig bra! Carbon er nice. Skal ha det selv..

jeg blir faktisk kun misunnelig på facelift når jeg ser din bil!

Det er den peneste facelift e46 coupe jeg har sett, og atpåtil så er den så utrolig diskrè!!

Er en sann fryd å se på den! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Fargen er konge :) De limes på. Men nei, de limes ikke rett i fangeren. Du får med noe jeg først trodde var dobbelsidig tape, men viste seg å være noe man festet på fangeren og limte splitterene utenpå der igjen. Så kan man ta de av uten masse limrester på fronten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Også lurer jeg på hva slags angel eyes du har? jeg føler at å ikke ha det på en E46 ødelegger litt :P

Tror jeg må skaffe meg det.. har xenon.. og vil ikke miste det.. men det finnes vel AE xenon i samme farge, og grøftelys..

må ha noe som jeg vet blir bra. og som evt ikke er vanskelig å koble og montere i originale lykter...

jeg har dog ikke facelift lykter som du vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sabla pent detta assa! :D

Takker :D

Hva har du bestilt da ?

Også lurer jeg på hva slags angel eyes du har? jeg føler at å ikke ha det på en E46 ødelegger litt :P

Tror jeg må skaffe meg det.. har xenon.. og vil ikke miste det.. men det finnes vel AE xenon i samme farge, og grøftelys..

må ha noe som jeg vet blir bra. og som evt ikke er vanskelig å koble og montere i originale lykter...

jeg har dog ikke facelift lykter som du vet..

Får vente å se :)

Jeg kjøpte mine Angel Eyes på ebay. Men jeg vet at mange her inne er fornøyd med biltema sine, til prefacelift. Koster 499 og er identiske til feks Umnitza sine (som er kvalitetsmerke). Mine er 6000k som er litt hvitere enn org xenon på 4300k

Ser jeg skal ut å senke bilen min imorgen :P Hvor kjøpte du angeleyes'ne?

Ja gjør det :)

Som nevnt over er de kjøpt på ebay.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2004-200 ... ccessories

Vet ikke om jeg skal anbefale de eller ikke, testet alle fire ringene før montering og da virket alle. Men etter montering røk den ene. Og så er de akkuratt for små til å gå rundt nærlyset, så jeg måtte sage over de på toppen bak det sølv dekselet for å bøye de rundt (er så vidt de ikke går rundt). Men når alt ble montert så var det plug and play. Ledningene passer direkte i originalt ledningsnett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...