Gå til innhold

Min 2009 z4 sdrive 23i SOLGT!!!

Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer så meget med ny bil. Nydelig fargekombo du har valgt. Nå må du være forsiktig med blå jeans og møkkete hender! hehe.

Antar det blir en god lang tur ned til Italia i sommerferien? Det fortjener både du og bilen!

Jeg lurer på... hvordan er 677 (hifi) i nye Z4 sammenliknet med gammle Logic7 (I E60, E65 osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke så mange dager med cab vær i Norge pluss at jeg bor 200meter nedenfor majorstua krysset. Er litt feil å kjøre opp og ned bogstadveien med taket ned i pluss 10 grader.

Her er det viljen det kommer an på. Har vært massevis av cab-dager til nå, og Bogstadveien funker like bra som noe annet med taket nede :) Bare husk å kle deg så du matcher bilen :)

Jeg er en del i det området om dagen, så får vel holde øynene åpne da :)

Edit: Hva skjer på Rudskogen på tirsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Denne var bare helt yber! Syns også den ser best ut med taket på, men dette var et stooort steg opp fra den gamle Z4'n..! 8)

Helt enig!

E89 er bare lekker, både med taket av og på.

Motoren du har valgt må være helt ok vel, godlyd fra den nye I6 (hvordan fungerer denne motoren forresten?) og 6.6 til 100 er svært så respektable tall det.

Interiøret er perfekt i mine øyne, tok å lagde meg en i konfigurasjonsan apl. og der valgte jeg dypvannsblå med dette interiøret.

Den kom på over 700k, jeg krysset vilt av.

Nydelig bil, og som flere har sagt, et solid skritt opp fra "gamle" Z4.

Har forstått det dithen at E89 ikke skal gå opp mot Porsche denne gangen, at den er satt opp litt mykere og materialene er betydelig bedre ifht utgående model og at hovedkonkurrenten til denne er SLK.

Mer cruiser og luksus enn sport.

Kan du bekrefte dette milhouse?

:wink:

Når skal du evt selge denne?

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Denne var bare helt yber! Syns også den ser best ut med taket på, men dette var et stooort steg opp fra den gamle Z4'n..! 8)

Helt enig!

E89 er bare lekker, både med taket av og på.

Motoren du har valgt må være helt ok vel, godlyd fra den nye I6 (hvordan fungerer denne motoren forresten?) og 6.6 til 100 er svært så respektable tall det.

Interiøret er perfekt i mine øyne, tok å lagde meg en i konfigurasjonsan apl. og der valgte jeg dypvannsblå med dette interiøret.

Den kom på over 700k, jeg krysset vilt av.

Nydelig bil, og som flere har sagt, et solid skritt opp fra "gamle" Z4.

Har forstått det dithen at E89 ikke skal gå opp mot Porsche denne gangen, at den er satt opp litt mykere og materialene er betydelig bedre ifht utgående model og at hovedkonkurrenten til denne er SLK.

Mer cruiser og luksus enn sport.

Kan du bekrefte dette milhouse?

:wink:

Når skal du evt selge denne?

:lol:

Hehe, denne skal jeg behold til neste påske! Riktig tid å selge en cab på det. Vi selger hvertfall helt sinnsykt med cab nå!

Ja det er litt emr cruiser og luksus en sportsbil. Men bilen føler jeg egentlig klarere det bra er bare litt for lite hk og litt mye vekt til å være en sportsbil

@Space.- DNB Nor Privat banking, autostrada, autozentrum og oss. Kommer MANGE syke biler. Hørere rykter om en kunde som skal ha med en corvett som kostet 1 Mill USD!!!!

En ikke ukjent z4 ombygg mcoupe osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Space.- DNB Nor Privat banking, autostrada, autozentrum og oss. Kommer MANGE syke biler. Hørere rykter om en kunde som skal ha med en corvett som kostet 1 Mill USD!!!!

En ikke ukjent z4 ombygg mcoupe osv.

Er dette noe som er åpent for alle, eller er det et lukket arrangement?

Det er på dagtid tirsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så meget med ny bil. Nydelig fargekombo du har valgt. Nå må du være forsiktig med blå jeans og møkkete hender! hehe.

Antar det blir en god lang tur ned til Italia i sommerferien? Det fortjener både du og bilen!

Jeg lurer på... hvordan er 677 (hifi) i nye Z4 sammenliknet med gammle Logic7 (I E60, E65 osv)

blir nok ikke mye ferie på meg i år. Må betale for meg!

Med tanken på stero så vet jeg for å være helt ærlig ikke. Jeg hører ikke så mye på musikk enda! Motor lyden er nok.

Er uansett så liten cabin at hifi hadde holdt i massevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...