milhouse Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 HeiVet ikke om du har fått det med deg, men du er Z4 COTM for august på www.bimmerpost.com gratulerer. Du er faktisk 6. nordmann som klarer COTM. Hehe, ja jeg så det nå. Moro det. Første nye z4 til å bli det. Har vært i utlandet så har ikke fått sjekket før nå! Var forresten en tur ute i Monacco. Jeg å en kompis "tvang" med damene utenfor casionet for å se på biler. Stp sikkert biler for mellom 100 og 200 millione der. Helt sinnsykt. sikkert 10 porsche 997. Lamborghini gallardo i alle farger. Rolls Royser, bentlyer. men det værst var en sort slr og en matt sølv slr cab(masse carbon detaljer og en kantkjørt felg!!!). @saltkjelen: Er ikke helt sikker på hva du mener, men har lest noe om en forskjell på lysen i usa og europa. Til dere andre takk skal dere ha. Nå drar jeg videre på ferie og da skal jeg endelig kjøre bil igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 @saltkjelen: Er ikke helt sikker på hva du mener, men har lest noe om en forskjell på lysen i usa og europa. Jo, mente at jeg ser at endel Z4 har to forskjellige lys, den ene har sidemarkeringslys i lyktene, mens andre ikke.. Se på disse bildene; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Gratulerer Anders.. Dette blir bra når sommeren kommer *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Flott bil! Takker, har sendt deg ett svar på PM vedrørende bilen. @Salt: Nå har jeg studert litt biler på nettet må være USA som har de markeringslysene grunnet andre lys krav. Måtte også bygge om gamle bilen min når jeg hentet den inn fra USA. @Paramedix: takker er egentlig veldig fornøyd med bilen, men jeg har den neppe når sommern kommer. Er jo nesten like rastløs som deg! Hvordan går det med deg og bilen. Virker nesten som du har satt ny rekord med tanke hvor lenge du har behold 330en. Jeg har ikke hatt bil så lenge som denne så jeg trives egentlig veldig godt med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Hmm.. Litt kjedelig at det ikke er mulig å få markeringslysene her i Norge.. Det er jo ikke noe problem på hverken F07 5 serie GT, F10 5 serie, E60/E61 5 serie, E90/E91 3 serie etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Flott bil! Takker, har sendt deg ett svar på PM vedrørende bilen. @Salt: Nå har jeg studert litt biler på nettet må være USA som har de markeringslysene grunnet andre lys krav. Måtte også bygge om gamle bilen min når jeg hentet den inn fra USA. @Paramedix: takker er egentlig veldig fornøyd med bilen, men jeg har den neppe når sommern kommer. Er jo nesten like rastløs som deg! Hvordan går det med deg og bilen. Virker nesten som du har satt ny rekord med tanke hvor lenge du har behold 330en. Jeg har ikke hatt bil så lenge som denne så jeg trives egentlig veldig godt med den. 330xd er solgt...så nå venter jeg på ny bil fra Tyskland. Gleder meg stort, som vanlig...og denne blir RÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 Hmm.. Litt kjedelig at det ikke er mulig å få markeringslysene her i Norge.. Det er jo ikke noe problem på hverken F07 5 serie GT, F10 5 serie, E60/E61 5 serie, E90/E91 3 serie etc... det har jeg ikke tenkt på, er jo en liten elegant detalj. @Para: får vi ett lite hint? Var julebordet bra forresten? Så deg ikke senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 8, 2010 Share Skrevet Januar 8, 2010 Ja,- julebordet var bra. Men dro litt tidlig... Mitt første julebord som sjef, så tenkte å vise litt "klasse" hehe Hint: X5 + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Ja,- julebordet var bra. Men dro litt tidlig... Mitt første julebord som sjef, så tenkte å vise litt "klasse" heheHint: X5 + 1 Grattis med ny jobb, skuffet over at du ikke kjøpt bil av meg og gleder meg noe jævlig til å se norges første pimpa x6. Den kommer ikke til å være standard lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Da ligger bilen ute tilsalgs. Kjøp norges fineste?? z4!! Bilen har en steinsprang i fronten og en ripe på bakfanger. den blir selvfølgelig lakkert før jeg sender bilen til ny eier, men jeg vil vise "skaden" før jeg lakkerer. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20527259 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Fremdeles en utrolig pen bil du har. Hva skal du ha deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Kjempe fet bil du har Milhouse! Hva blir det neste nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Kjempe fet bil du har Milhouse! Hva blir det neste nå da? takk til dere begge. Er veldig fornøy med bilen egentlig, men det er faktisk mest økonomisk å bytte nå! Med tanke på neste bil så er det umulig å si. Jeg kjøper ikke ny før jeg har solgt denne og det er jo ikke cab sesong helt enda så vi får bare se. Er bare 2 alternativ å det er BMW og Porsche. Firmabil kan jeg selvfølgelig ha også, men er begrenset hvor mye moro det er. x6 er ett alternativ, men blir fort for dyrt pluss at jeg ikke trenger plassen og høyden. e-92 m3 er en av drømmene, men det blir også for dyrt 993 turbo er tidenes fineste bil, men den ville jeg aldri har kjørt så mye så da måtte jeg hatt firmabil ved siden av og da blir det for dyrt igjen. 996 mk2 er ett alternativ, 997 c2, c2s hadde vært moro, men er redd det blir for dyrt også. Da kan man jo også kjøpe seg en z4 35i. Brukt 335i coupe eller 325d coupe er også fine biler. importere en fint utstyrt 118D er ett fornuftig alternativ, men må jeg være fornuftig?? tenker på det alt for mye og da slår det meg at jeg er jo egentlig veldig fornøyd med min egen bil også!! Huuuuuuum what to do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Kjempe fet bil du har Milhouse! Hva blir det neste nå da? takk til dere begge. Er veldig fornøy med bilen egentlig, men det er faktisk mest økonomisk å bytte nå! Med tanke på neste bil så er det umulig å si. Jeg kjøper ikke ny før jeg har solgt denne og det er jo ikke cab sesong helt enda så vi får bare se. Er bare 2 alternativ å det er BMW og Porsche. Firmabil kan jeg selvfølgelig ha også, men er begrenset hvor mye moro det er. x6 er ett alternativ, men blir fort for dyrt pluss at jeg ikke trenger plassen og høyden. e-92 m3 er en av drømmene, men det blir også for dyrt 993 turbo er tidenes fineste bil, men den ville jeg aldri har kjørt så mye så da måtte jeg hatt firmabil ved siden av og da blir det for dyrt igjen. 996 mk2 er ett alternativ, 997 c2, c2s hadde vært moro, men er redd det blir for dyrt også. Da kan man jo også kjøpe seg en z4 35i. Brukt 335i coupe eller 325d coupe er også fine biler. importere en fint utstyrt 118D er ett fornuftig alternativ, men må jeg være fornuftig?? tenker på det alt for mye og da slår det meg at jeg er jo egentlig veldig fornøyd med min egen bil også!! Huuuuuuum what to do! 118d er ikke det litt femi? Hva med 1-Serie coupe, 123d, 125i? + BMW Performance. Eller en tysk E91 320dx som ble innbyttet med en Audi. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå