Gå til innhold

-


FredrikE24
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Montere lister som mangler på bakskjermene og nye felger, så tenker jeg vi er ganske nær mål :)12oao0ytij5ps3f6oe3k.jpg

Bilen tar seg veldig godt ut med stripene, men det er helt klart at de også forteller at noe er galt på bakskjermen, mye mer enn før ;)

Haifronten er virkelig komplett nå, fra bakkant av døra og fram ser det i mine øyne perfekt ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble veldig bra med stripene og den nye fangeren, er liksom ikke mer som skal til på en E24 :D Det grønne interiøret hadde sin sjarm det også, men sort er absolutt mest riktig :) Nå mangler bare noen originale krysseike felger og bort med de gule lysa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen skal EU-godkjennes i disse dager, skal gå over forstilling og styring først og til enkeltes store glede kommer den gule filmen til å tas av på grunn av dette :) Så har jeg jo eksamener nå i slutten av mai og starten av juni. Så alt utenom studier er satt på pause fram til jeg er ferdig :) Så tenker jeg at bilen kommer til å skli igjennom kontrollen uten problem! :) Sist gang bytta jeg bremseskiver og alt så ellers strøkent ut ifølge kontrollør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så dette jeg også, listene er ikke like heller, de er "gjæret" i motsatt vinkel i ene enden.

Høggern var dødfødt, har ikke fått noe tilbakemelding fra Koed enda.

Det koker nesten ned til å sette seg på gjerdet og vente til det dukker opp fra en eller annen bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja, har ikke skjedd stort her, har igrunn bare kjørt og kost meg! Bilen skal på EU kontroll og har gått over tida, på grunn av studier har bilen fått lov til å stå i garasjen inntil videre! :) Ettersom jeg nå er ferdig på skolen blir det nok aktivitet denne uka.

Prøvemonterte felger idag! Tror det blir verdt å bruke penger på å pusse de opp! :)

De er helt jævlige for øyeblikket!

IMAG0629_zps7cd6e1d1.jpg

IMAG0631_zpsb974ad8b.jpg

IMAG0632_zps1202f08f.jpg

Skulle kappa ei runde bak ](*,)](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...