Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med en flott BMW. :D Trur du kommer til å like en 3 år gammel BMW når eg kan klare å elske en 20 år gammel BMW. ;) Klarer liksom ikkje å kvitte meg med den, tross litt motorproblemer. Frelst!

Velkommen til forumet forresten. Dette er en herlig gjeng som du ikkje skal være redd for å spøre om du lurer på noe. Alltid hjelpsomme!

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 6 months later...
Skrevet

Da kan det se ut som at det bærer mot bilbytte. Har fått stilling i utlandet i 3 år, og står nå med dilemmaet med å velge hvilken bil jeg skal ta med meg ut. Skal prøvekjøre en 2010 X5 til uka, har fått pris på den allerede...noen som tør gjette på hvor mye en sånn bil koster å ta med ut av landet :)

Noen som kan ha interesse av en 06 320DT M-sport?

Skrevet

Mange takk, det blir morro å komme seg ut i verden å få sett litt :)

Skal få pris på hva bilen vil koste meg på utførsel til uka - 400tusen for en X5 er jo ikke så halvgærnt. Dette kan bli spennende!

Skrevet

Fin den 3-serien din. ble det noen chip/omprogramering på deg? isåfall hva og hvordan fungerte det?

Få opp bilder av x5'n også! =)

Skrevet

Ble ikke noe chipping desverre. Ble litt skremt av alt som ble skrevet om at chip'ere skulle tas og bøtelegges, så jeg pysa ut gitt :oops:

Skal prøvekjøre X5'en i morra, det blir utrolig morro! Det er opptil 4 mnd ventetid på bilen fikk jeg beskjed om, så bilder kommer på vårparten engang dersom det blir kjøp.

Skrevet
Ble ikke noe chipping desverre. Ble litt skremt av alt som ble skrevet om at chip'ere skulle tas og bøtelegges, så jeg pysa ut gitt :oops:

Skal prøvekjøre X5'en i morra, det blir utrolig morro! Det er opptil 4 mnd ventetid på bilen fikk jeg beskjed om, så bilder kommer på vårparten engang dersom det blir kjøp.

Når det gjelder chipstrimming så står det en veldig interessant artikel i nyeste gatebil om dette emnet. Konklusjon --> de kan ikke ta deg, de kan ikke i legge deg straffeavgift.

Går an å ta bilder av den du prøvekjører også. Vi VIL ha bilder ;)

X5 er fet bil og ha muligheten til å kjøpe noe sånt må være sinnsykt deilig.

Skrevet

Når det gjelder chipstrimming så står det en veldig interessant artikel i nyeste gatebil om dette emnet. Konklusjon --> de kan ikke ta deg, de kan ikke i legge deg straffeavgift.

Går an å ta bilder av den du prøvekjører også. Vi VIL ha bilder ;)

X5 er fet bil og ha muligheten til å kjøpe noe sånt må være sinnsykt deilig.

Kjøpte Gatebilbladet for å lese den artikkelen - veeeldig interessant! Hvorfor kom ikke den for 1 år siden da jeg trengte den.

Har akkurat kommet hjem etter å (motvillig) levert fra meg X5'en. Har aldri noen gang vært så nervøs for å prøve en bil - en fullspekka X5 35d med prislapp på 1,3 mill er ikke hverdagskost nei! OIOIOI fy pokker for et beist av en bil, men helt fantastisk å kjøre!! Ble ikke noe mindre overbevist for å si det sånn - heldigvis blir ikke prisen så høy når jeg tar med en ut av landet. Det mest "negative" for vår del, er at den er veldig stor for min lille frue på 1,53 :D, men comfort-setene kunne jo reguleres i hue og i ræva (bokstavelig talt), så hun fant seg heldigvis til rette.

Her er noen bilder av beistet:

25qtrrifoavugpjqbhcy.jpg

vzfh2xkpc7m39ag1hvy1.jpg

dve8vu7tgpwg0xh7b6fv.jpg

mgxu6uxrf5koh5kyzjiw.jpg

6wg1v1b8gt01mkx3x1rt.jpg

.

• 1 month later...
  • 2 months later...
Skrevet

Hmmm, dette var særdeles smakfullt! Jeg er litt misunnelig på enkelte som kan skeie slik ut!

Men det er bra noen kjøper nytt, slik at vi andre kan kjøpe brukt!

Skrevet

nye x5 er rett og slett en nydelig bil..

ikke for å ødelegge, men ehrns, du aner ikke hva du prater om.

folk må slutte å prate om ting dem ikke har greie på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...